Steffan C Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Jau, det koster å væra kar! Kjøpte mine speil (med innfelling) av Klausen tuning for ca 2400,- . Hvilken type/merke bakrutespoiler har du montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Kjøpte bakrutespoilern hos GS. Står orginal på den faktisk. Er kampanje på den nå til 2251,- Ordinærpris 2814,- 2400,- for speila hørtes jo ikke så ille ut, men blir sikkert dyrere dersom man fortsatt vil ha blendbare går jeg ut ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 OK, høres ikke ille ut! Skal til GS i Oslo til onsdag, så kansje jeg må handle det også... . Ja, er nok litt ekstra med blending. Har det orginalt på min E39 også, kjøpte M speil uten. Tenkte ikke på det når jeg handlet, men klarer meg greit uten også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Har nå solgt denne, til en som jeg tror kommer til å ta godt vare på den. Fikk i dag hjem min nyinnkjøpte Alpina D3 Denne kommer jeg til å lage egen tråd på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Har nå solgt denne, til en som jeg tror kommer til å ta godt vare på den. Fikk i dag hjem min nyinnkjøpte Alpina D3 Denne kommer jeg til å lage egen tråd på! Gratulerer med skikkelig grom børse! Få laget denne tråden så fort som mulig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Den blå du har kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Har blitt mer og mer dieselfrelst de siste mnd, så denne er jeg spent på å se. Er det sedan eller coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Ouch! Grattis, D3 er gromt ja. Har du laget ny tråd på den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Du som endte opp med den ja. Godt kjøp på meget grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 lekker bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 For å svare flere av dere samtidig, så har jeg kjøpt den blå ja. Det er en sedan. Har faktisk ikke sett en eneste coupe eller touring i norge ennå, verken "live" eller til salgs. Det får bli en coupe senere en gang, når ungene er større Meget fornøyd med bilen til nå! Kommer til å lage en tråd om bilen i løpet av kvelden, men har ikke egne bilder av den ennå. Har noen bilder som jeg fikk fra forrige eier som jeg kan legge ut, men de ligger på forumet fra før også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå