Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er sikker på at bilen ikke er chippet, da dette er nokså typisk når bilen får litt for mye diesel i forhold til luft.

Skrevet
Du er sikker på at bilen ikke er chippet, da dette er nokså typisk når bilen får litt for mye diesel i forhold til luft.

Ja, rimelig sikker på at den er orginal ja.

:wink:

Ser den bruker litt mer på bykjøring, og tilsynelatende noe mindre på langkjøring enn tidligre, men mulig det kan ha noe med at turbo'en er helt ny?

:roll:

• 6 months later...
Skrevet

Hei!

Kan være ei dysa som ikke e helt med. Har hadd ei dyse med feil på på min 525 dat og den sota mye, bytta dysa og røyken var borte :) Kom på 3000,- med ny byttedyse, skifta den skjøl.

Skrevet
Hei!

Kan være ei dysa som ikke e helt med. Har hadd ei dyse med feil på på min 525 dat og den sota mye, bytta dysa og røyken var borte :) Kom på 3000,- med ny byttedyse, skifta den skjøl.

Andreas, dette problemet var i Juli, så det har blitt fikset, nye har imidlertid kommet, holdt på å bytte til E53, men drøyer litt!

:wink:

Skrevet
Åssen problem er det nå da? E39 530dat med litt km = problem spør du meg he he.

Snart 8 år gammel bil med 170+ på tellern er sjeldent problemfritt, eller er billig bilhold.

Klima'en tuller, dvs blåser ikke kaldt, håper det bare er mangel på gass, så er det en guttejævel som har vært kreativ med nøkkel på siden av bilen, førerdøra, og bakdøra, and then some.

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...