hmyraune Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Hei, Er det noen som har skilteholdere av typen BMW CC Norway liggende? Eller vet hvor jeg får tak i slike? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 de kan bestilles på www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmyraune Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Hvor da, på webshopen? Det sto bare at den var nede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Vet ikke hvor du bor jeg, men jeg tror han her har noe.. "Skiltplater er også endelig på plass, Kontakt Henning Robberstad 908 20 508" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Hvorfor ikke bestille Bimmers skiltplater? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmyraune Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Fordi jeg heller vil ha fra bmw ccn vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 bimmers skiltplatene har jo bare en størrelse! kan man ikke fikse flere typer da? ikke bare den 52cm modellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå