Gå til innhold

18-åring omkom i utforkjøring

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke annet og si enn at det setter følelser i sving dette.

Syntes det er bra at folk tar seg tid til sånt jeg. Det gir liksom offeret et navn og et annsikt, så da blir det lettere å identifisere seg med de etterlatte. Syntes det er synd når unge trafikkofre ikke blir noe mer for de "utenforstående" enn en avisoverskrift som man ser og så bare glemmer 5 min etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trafikkdrept to dager etter bestevennen

Dobbel tragedie rammet ungdomsmiljø på Sørlandet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=509116

:cry:

vennegjengen har nå snakket endel om dette. og har bestemt oss får å skjerpe oss. vi har ikke bra rykte på oss. men håper folk klarer å bytte mening om kjøringen vi har drevet med, jeg skal iallefall begynne å kjøre greit. kan ikke tenkte meg hvordan venner å familie må ha det vis de må hive gjord på meg :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ si jeg synes dette er utrolig tragisk. Det som setter noen ekstra følelser i sving hos meg når jeg leser dette er at vi bodde i telt ved siden av denne vennegjengen på Rudskogen ifjor. Jeg har derfør møtt og snakket med hun jenta som omkom da hun fikk en god tone med en kamerat av meg på treffet. Har muligens også hilst på han andre som omkom også dersom han også var der ifjor. De var en veldig hyggelig gjeng som vi hadde en god tone med hele helgen. Blir derfor ekstra trist da jeg kan binde ihvertfall hennes personlighet til bildene og ulykken, og tenke på hvor vondt de andre nå har det. Blir så rart å tenke på at hun nå er borte.

Vær så snill og kjør forsiktig folkens! Norge har ikke flere gode folk å miste for tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...