APedersen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Hehe ja, tror nok det blir fullt med biler gjennom Fauske imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 andros har drivi litt idag.. pussa litt og lakkert blir bra nå! gjort litt bedre enn hva jeg har gjort i morra blir det av med frontfangern, fikse litt i fronten, lakkere bakplata og litt mer rundt om kring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Hva er egentlig greia med kun et sett frontlykter? ble pent med ny lakk må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 greia er det att jeg sliter litt med panseråpnern.. så greit å være sikker så tilfelle jeg må ha det opp.. så når jeg får inn nye vaiern og låsene så skal fult lysa på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 åjaaa skjønner at det kan være greit ja er liksom litt lettere å kjenne igjen bilen sånn, men synes den ser rar ut alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 hehe. er ikke uten grunn serru er ikke så mange m535i'er rundt om kring uansett så kjenner den vell igjen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 åjaaa skjønner at det kan være greit ja er liksom litt lettere å kjenne igjen bilen sånn, men synes den ser rar ut alikevel Syns den er skikkelig grom med to lykter jeg. Gjelder egentlig alle BMWene med "skrå" front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 hehe. er ikke uten grunn serru er ikke så mange m535i'er rundt om kring uansett så kjenner den vell igjen uansett Veeldig nært pizzabakern på det bildet der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 kan nok stemme hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Jeg er btw småsur, dekkene som skulle komme i går har jeg fremdeles ikke sett noe til så min står i garasjen ennå.. Tenker dekkonline skal få litt kjeft på tlf i mårra, de burdte jo tatt høyde for at togene ikke går i norge for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 hehe.. åssen dekk?.. btw.. går togene noegang i norge ? er jo nsb som driver dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 åjaaa skjønner at det kan være greit ja er liksom litt lettere å kjenne igjen bilen sånn, men synes den ser rar ut alikevel Syns den er skikkelig grom med to lykter jeg. Gjelder egentlig alle BMWene med "skrå" front. Må faktisk si meg enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 hehe litt dårlig lys da men det får gå.. kjøre fra oslo til oppdal i sør trøndelag med en spreder på om natta bare.. hehe.. xenon dritt som ikek virka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Hehe, sant nok.. Et sett med federal bare, men jeg har tre hjul som lekker tomme bare jeg snur ryggen til bilen så.. :/ Btw, du som akkurat har kjørt nordover, er veiene nede ved mo så rævva som folk sier for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 hehe.. veiene herifra til mo er jo deilige å kjøre på i forhodl tilf ra mo til nor trøndelag!.. er ikke ille fra mo og oppover nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå