Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Anbefalte innlegg

Skrevet

andros har drivi litt idag.. pussa litt og lakkert :P blir bra nå! gjort litt bedre enn hva jeg har gjort :P i morra blir det av med frontfangern, fikse litt i fronten, lakkere bakplata og litt mer rundt om kring :)

DSC_0250.jpg

DSC_0252.jpg

DSC_0253.jpg

DSC_0254.jpg

DSC_0256.jpg

DSC_0257.jpg

DSC_0258.jpg

DSC_0259.jpg

DSC_0260.jpg

DSC_0261.jpg

DSC_0264.jpg

DSC_0264.jpg

DSC_0265.jpg

Skrevet

greia er det att jeg sliter litt med panseråpnern.. så greit å være sikker så tilfelle jeg må ha det opp.. så når jeg får inn nye vaiern og låsene så skal fult lysa på :)

Skrevet

åjaaa :P skjønner at det kan være greit ja ;) er liksom litt lettere å kjenne igjen bilen sånn, men synes den ser rar ut alikevel :P

Skrevet

hehe. er ikke uten grunn serru :) er ikke så mange m535i'er rundt om kring uansett så kjenner den vell igjen uansett :P

DSC_0230.jpg

:D

Skrevet
åjaaa :P skjønner at det kan være greit ja ;) er liksom litt lettere å kjenne igjen bilen sånn, men synes den ser rar ut alikevel :P

Syns den er skikkelig grom med to lykter jeg. Gjelder egentlig alle BMWene med "skrå" front.

Skrevet
hehe. er ikke uten grunn serru :) er ikke så mange m535i'er rundt om kring uansett så kjenner den vell igjen uansett :P

DSC_0230.jpg

:D

Veeldig nært pizzabakern på det bildet der.. :P

Skrevet

Jeg er btw småsur, dekkene som skulle komme i går har jeg fremdeles ikke sett noe til så min står i garasjen ennå.. :( Tenker dekkonline skal få litt kjeft på tlf i mårra, de burdte jo tatt høyde for at togene ikke går i norge for tiden :P

Skrevet

Syns den er skikkelig grom med to lykter jeg. Gjelder egentlig alle BMWene med "skrå" front.

Må faktisk si meg enig der :P

Skrevet

hehe :P litt dårlig lys da men :P det får gå.. kjøre fra oslo til oppdal i sør trøndelag med en spreder på om natta bare.. hehe.. xenon dritt som ikek virka :P

Skrevet

Hehe, sant nok.. :) Et sett med federal bare, men jeg har tre hjul som lekker tomme bare jeg snur ryggen til bilen så.. :/

Btw, du som akkurat har kjørt nordover, er veiene nede ved mo så rævva som folk sier for tiden?

Skrevet

hehe..

veiene herifra til mo er jo deilige å kjøre på i forhodl tilf ra mo til nor trøndelag!.. er ikke ille fra mo og oppover nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...