Gå til innhold

Kjøpt E61 med ulovlig solfilm, fikk med skjolder på kjøpet


Gjernes
 Share

Anbefalte innlegg

Hyggelig å høre at selger ombestemte seg til fordel for deg. Syns det er utrolig bra at du har giddet å ta denne fighten helt ut uten å gi deg. Håper det løser seg og at du får pengene inn på konto.

Eneste jeg lurer på er hva sjefen til denne selgeren sier. Hvem er tjent med å ha en lystløgner ansatt som bedriftens ansikt utad? Saken berettiger kanskje ikke oppsiglese av den overnevnte selger, men jeg håper hans sjef finner det for godt å gi han en proper reprimande for sin ville oppførsel i denne saken.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig med deg i det. Har hatt 2 bmw'er etter Passat'n og vil ikke bytte ut bmw med noe annet merke. Har hatt noen små problemer med 525dat'n men tar det med et smil. Men de er i en skala langt unna dine. Har brukt mye kjeft på Møller og ville sikkert ikke brukt mindre på din forhandler. Jeg ropte så høyt til en imbasil at han reiste seg fra stolen og gikk 3 skritt bak, alle selgerne kom ut av båsene sine og lurte på hva som skjer. Etterpå kom en hyggelig kar å ordnet opp. Så sa jeg til han andre karen var det så j... vanskelig da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få igjen pengene dine gjernes! Gunnar du har så rett så rett, det er helt feil folk som jobber som kunderådgivere. Det burde vært fanatikere som oss :-) Synd det ikke betaler seg dette yrket.

Fanatikere som oss kan det å gjøre fanatikere som oss fornøyde. Bare må være årets gullkorn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det kan du skrive under på Torbjørn! Hadde ikke sovet godt om natten skulle drevet med fantstreker hele tiden. Er gla vi ikke alle er like, men lojale og ærlige mot hverandre når det gjelder bilsalg skulle vært pålagt :-) HEHE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg sa til fruen tidligere i dag at det hviler en forbannelse over meg.

Den evige Bmw entusiast forbannelsen :twisted:

Det er vell kansje derfor jeg bruker GS Bildeler til å utføre service eller reperasjoner på mine biler. Det er folk med interesse for produktet.

Drar forøvrig til Molde en tur på lørdag. Ser det er et firma som har et par billige biler der. Bilimportøren Norge AS kaller de seg.

Noen erfaringer?

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS med Trond i spissen er et meget godt produkt! Synd jeg ikke bor nærmere, hyggelige priser og ikke minst folk.,

Bilimportøren norge, har jeg ikke handlet hos. Men jeg har hørt at GS og dem har et nært forhold. Så da er det sikkert ikke noe tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote fra deres hjemmeside:

"Vi er verken størst, har flest kontorer eller flest ansatte. I stedet er vår visjon å drive bilformidling etter et litt annerledes prinsipp enn markedet har fått tilbud om så langt. Å lykkes for oss betyr at du er fornøyd. Din tilfredstillelse er vår motivasjon. Vi satser på stort volum og lave provisjoner! Tro oss - vi bruker ikke andre måleenheter for suksess. Vi lover deg å jobbe hardt og kontinuerlig helt til du er fornøyd."

Store ord, men vil være verdt turen tror nå jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilene du viser til, mener jeg har vært annonsert en stund. Uten at det betyr noe, Ville lagt M-pakke høyt på lista skulle jeg kjøpt brukt i dag. Eller er det jo samma F.... om det er bensin eller diesel idag virker det som. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS med Trond i spissen er et meget godt produkt! Synd jeg ikke bor nærmere, hyggelige priser og ikke minst folk.,

Bilimportøren norge, har jeg ikke handlet hos. Men jeg har hørt at GS og dem har et nært forhold. Så da er det sikkert ikke noe tull.

Min erfaring er dessverre at GS er lite engasjerte på telefon (og mailadressene er fjernet fra websidene), samtidig som de nå med frakt blir slått på priser og leveringstid av BMWs eget forhandlernettverk (med 10-15% rabatt som man får med CCN-medlemsskap). Synd, men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå Skal jeg ikke legge meg ut med en kar med 6 stjerner. :-) Men,Jeg har bare gode erfaringer, nå bruker jeg bare en man dær oppe da. HAn stiller i hvertfall opp 100 %. Men jeg har snakket med andre dær oppe og, så jeg kan på en måte skjønne hva du mener. Når det er sagt, er det sikkert ikke mulig å tilfredsstille alle.

Så lenge jeg vet hva jeg skal ha er pris og at jeg vet hva jeg får viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan diskuteres med selv om jeg er admin... ;)

Har ikke noen direkte dårlige erfaringer jeg heller, men sist gang ble det dyrere enn fra BMW, OG tok lenger tid (normal postgange) enn fra BMW, som har det kl. 08 dagen etter. Da forsvant poenget med postordre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...