Gå til innhold

Kjøpt E61 med ulovlig solfilm, fikk med skjolder på kjøpet


Gjernes
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer da gjernes :) Ikke akkurat enkel han helvetes selgeren der altså. Nesten så jeg får lyst å dra innom han når jeg kommer hjem for å gi han en på trynet. ikke nok med at han er en løynhals av en svindler jævel, men har NULL service innstilling også! Kjenner jeg blir irritert! :twisted:

men godt å høre at det endte bra da. Gratulerer så mye med ny bil:)

hørtes ut som flotte planer du hadde for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Det blir litt opp iforhold til 520 dette da.. Men i positiv retning, disse diesel sekserne til BMW er bare rå! Flott bil med riktig utstyr!

Godt det ordnet seg til Sluuuuuuut :-)

Hehe, var en smule kjappere 530`en ja, og for en fantastisk lyd.

Fruen kommenterte at jeg hadde en tendens til å humre litt hver gang jeg dro på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer da gjernes :) Ikke akkurat enkel han helvetes selgeren der altså. Nesten så jeg får lyst å dra innom han når jeg kommer hjem for å gi han en på trynet. ikke nok med at han er en løynhals av en svindler jævel, men har NULL service innstilling også! Kjenner jeg blir irritert! :twisted:

men godt å høre at det endte bra da. Gratulerer så mye med ny bil:)

hørtes ut som flotte planer du hadde for den :)

Takk for det Kenneth :D

Service er vell nesten et fremmedord på den sjappa der... Best å holde seg langt unna.

Men M-tech, eksos og felger på nybilen lukter suksess på lang vei :D

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33994.JPG

Har trua på dette jeg asså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerte kjøpskontrakt i dag, men bilen blir først sendt til GS bildeler for montering av M-pakken, hengerfeste og 2x2 sportseksos. Regner med å få bilen i løpet av 2 ukers tid :D Så da blir det en ny tråd på denne når den har kommet hjem :D

Gratulerer med ny bil og at denne saken endelig er ute av verden... Får håpe det blir en mer "positiv" tråd på nybilen med mer hyggelig lesing enn denne tråden.! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjernes og velkommen inn i dieselklubben :D

Håper virkelig du blir fornøyd med nygliset.

Muttern hadde flere Mazada 323er i 12/13 år da hun dro med seg sin Iglebæksolgte 1.5GLX til Sundet.

Etter noen saftige regninger på siste bil eksploderte broderen fullstendig og heiv seg inn i bilen på Bekkestua å kjørte opp til T Slatlem for å gi ham det glatte lag. Skal ikke si noe mer enn at brodern var så sint da han forlot Slatlem at han gikk, TURDE ikke kjøre, de tusen meterene bort til Bjarne Vist for å kjøpe muttern en Vlovo.

Gikk forøvrig i klasse med yngstesøsteren til vedkommende selger og var omgamgsvenn med den andre en stund.

Bare positivt å si om dem, MEN hva familien mener om bror og faderlig opphav S skal ikke komme på trykk.

Supert at det gikk fint til slutt. Muttern kjørte svenskebil - en 518i til døyand dag. Nevnte aldri hverken forhandler eller bilmerke mer så lenge hun bodde der. Advar andre mot sjappa. De burde hverken selge BMW eller noe annet.

Ang polering har jeg selv klart det mesterstykket der i dårlig lys og med gammel turtelvaks og biltema poleringsmaskin. KJIIPT men så dårlig som på bilen du hadde ble det ikke.

Ville fortsette å bruke Trond og GS jeg om jeg var deg. Han er en kjempekar og stiller opp 100. BARE SKRYT selv om han ikke altid er billigst. Hadde et kjempeuheldig motorkjøp her for en tid tilbake og det er utrolig hvordan han har ryddet opp ovenfor meg. Blir sikkert topp til slutt da den står på Autopower for utbedring nå.

Lykke til med fin bil. Freude am fahren.

Pedro fra Øre hvis det hjelper Espen noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjernes og velkommen inn i dieselklubben :D

Håper virkelig du blir fornøyd med nygliset.

Muttern hadde flere Mazada 323er i 12/13 år da hun dro med seg sin Iglebæksolgte 1.5GLX til Sundet.

Etter noen saftige regninger på siste bil eksploderte broderen fullstendig og heiv seg inn i bilen på Bekkestua å kjørte opp til T Slatlem for å gi ham det glatte lag. Skal ikke si noe mer enn at brodern var så sint da han forlot Slatlem at han gikk, TURDE ikke kjøre, de tusen meterene bort til Bjarne Vist for å kjøpe muttern en Vlovo.

Gikk forøvrig i klasse med yngstesøsteren til vedkommende selger og var omgamgsvenn med den andre en stund.

Bare positivt å si om dem, MEN hva familien mener om bror og faderlig opphav S skal ikke komme på trykk.

Supert at det gikk fint til slutt. Muttern kjørte svenskebil - en 518i til døyand dag. Nevnte aldri hverken forhandler eller bilmerke mer så lenge hun bodde der. Advar andre mot sjappa. De burde hverken selge BMW eller noe annet.

Ang polering har jeg selv klart det mesterstykket der i dårlig lys og med gammel turtelvaks og biltema poleringsmaskin. KJIIPT men så dårlig som på bilen du hadde ble det ikke.

Ville fortsette å bruke Trond og GS jeg om jeg var deg. Han er en kjempekar og stiller opp 100. BARE SKRYT selv om han ikke altid er billigst. Hadde et kjempeuheldig motorkjøp her for en tid tilbake og det er utrolig hvordan han har ryddet opp ovenfor meg. Blir sikkert topp til slutt da den står på Autopower for utbedring nå.

Lykke til med fin bil. Freude am fahren.

Pedro fra Battenfjord

Er du fra Batnfjord Pedro, så må du da vite at det skrives Batnfjord :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du ikke ga opp Gjernes! Jeg har hatt samme runden med en Volvoforhandler. De leverte meg en ny bil med feil utstyr. Det tok 9 måneder å få kompensasjon! Men godt at det ordner seg for "snille" gutter til slutt!

Jeg har jo også selvfølgelig skaffet meg en BMW selv (Gleder meg enormt til å få den) For å skryte veldig av selgeren der oppe, så får han bilen kjørt ned til meg (Jeg bor i Vestfold) og skal ikke ha noe for det!

Adresse: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11510454

Kan jeg spørre deg om hvor mye de tar for å montere hengerfeste?

Med vennlig hilsen

LarsGøran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du ikke ga opp Gjernes! Jeg har hatt samme runden med en Volvoforhandler. De leverte meg en ny bil med feil utstyr. Det tok 9 måneder å få kompensasjon! Men godt at det ordner seg for "snille" gutter til slutt!

Jeg har jo også selvfølgelig skaffet meg en BMW selv (Gleder meg enormt til å få den) For å skryte veldig av selgeren der oppe, så får han bilen kjørt ned til meg (Jeg bor i Vestfold) og skal ikke ha noe for det!

Adresse: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11510454

Kan jeg spørre deg om hvor mye de tar for å montere hengerfeste?

Med vennlig hilsen

LarsGøran

Ja det lønner seg å holde seg hard i slike saker. Kan ikke bare stå med lua i handa. Er så utrolig glad for at jeg ferdig med denne saken, sitter bare å tripper mens jeg venter på "nybilen".

Meget pen bil du har kjøpt deg. Gratulerer! :D

Avtagbart hengerfeste på GS Bilderer koster rundt 9000 ferdig montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å sjå at det ordna seg for deg te slutt. Må ha vært uutholdene lang denne prosessen for deg og fruen...

Lykke te med den nye bilen,. :D

Takker for det :D

Fruen er gravid og hormonell, så hun har nok fått kjørt seg litt kan en si.

Usikkerheten om vi kom til å ha en skikkelig bil når barnet kommer en gang i september har jo også vært en bekymring.

Men nå er jo lettelsen og gleden over ny bil så utrolig stor at den overskygger elendigheta vi har vært igjennom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig i morgen er den store dagen, da drar jeg til Molde og henter "ny" bilen min :D

Alt har gått knirkefritt helt til jeg for et par dager siden fikk telefon fra GS Bildeler. Jeg hadde på forhånd spurt om det var mulig å montere både hengerfeste og sportseksos (2 dobble potter) Dette var ikke noe problem, for dette hadde de gjort før. Det var kun en kompressor for nivåreguleringa som måtte flyttes for å få ekosen til å passe.

Først så fikk jeg telefon om at de ikke hadde defuser med luke til hengerfestet. Så om jeg skulle ha dette så måtte de bygge om, og dette kom til å koste 5-6000 mere enn hva vi hadde avtalt på forhånd.

Etter litt om og men, så fikk jeg beskjed om at de skulle på messe i tyskland snart, og at de kunne skaffe en defuser der, og det uten at det skulle koste meg noe ekstra. Kjempegreier tenkte jeg. Så gikk det et par timer, så fikk jeg ny telefon. Da hadde de funnet ut at jeg hadde noen avstivningsstag som gikk på kryss under bilen. Dette var vanlig firhjulstrekkere, men de skjønte ikke hvorfor jeg hadde slike.

Teorien deres var at han som kjøpte bilen ny i Tyskland hadde bestillt bilen sånn.

Uansett så ble det mye mere arbeid med å lage forbindelsen mellom pottene. Så de regnet med at det kom til å ta rundt 10 timer for å få montert anlegget. Grovt regnet 10.000 i arbeidspenger.

Skal slutte å syte meg nå, men jeg syns det er surt at jeg ikke får den M5 looken som jeg alltid har ønsket meg. Gleder meg uansett noe sinnsykt til jeg får bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...