Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke dumt med toning, men jeg har litt mindre ruter en deg da så 3K syns jeg er litt mye på cab'en. Men ikke en ille pris på en touring nei.

Er omtrent like tona som gamle 323i'en jeg hadde det der.

Et lite bilde

• Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

6uimwf3rbmouvfk1h7tk.jpg

Og dette bakfra

woi6z9zm47xfxedx025p.jpg

Så jo først bildene dine idag Anders. Og herregud for en nydelig hekk det er på din Touring :iwant:

Finner jo ikke 4-rørs Eisenmann til Touring hjemmesiden, så lurer på hvordan dette er "fixet"?

Uansett er dette en ny ting på ønskelista 8) .

Skrevet

Må jo ha vinduene oppe halve året da :wink: Må jo ha noe å bruke penga på he he, ser du er på vei til å få deg 4 enderør bak 8)

Ellers er du vel rimelig happy for lavere bensin priser? Er vel ikke no spes tørst den V8ern hehe

Skrevet
Må jo ha vinduene oppe halve året da :wink: Må jo ha noe å bruke penga på he he, ser du er på vei til å få deg 4 enderør bak 8)

Ellers er du vel rimelig happy for lavere bensin priser? Er vel ikke no spes tørst den V8ern hehe

Jeg kjører stort sett bare i byen og min har et snittforbruk på 1,3 ca. det er langt bedre enn mye annet med samme antall hester... Den bruker ca 1,3 i snitt på langkjøring med 2tonns henger også 8) Det er faktisk dødsbra syns ihvertfal jeg :)

Skrevet

Ja, har faktisk hatt den eksosen endel i tankene på jobb idag :lol: . Så det er virkelig en ting som må spares til.

Mulig han jeg handlet interiør av har en M bakfanger også til meg, men venter på bilder, er visst en liten skade på den :-$ .

Godt det er en stund til sesong, så jeg rekker å få ting & peng på plass :P .

Skrevet

Jeg satser på at det går i orden med bil. Har fått tilbud på forsikring og litt financiering nå, så skal se ut til at det ordner seg. Du får si ifra når du skal bestille Eisenmann. Da får vi bestille to stk - så får vi kanskje bedre pris også :wink:

Skrevet

Dette høres jo helt konge ut Saltkjelen. Den har jo også M fanger, så slipper den oppgraderingen.

Og et gruppekjøp på 4-rørs Eisenmann er jeg med på, til en uslåelig pris selvfølgelig :D .

Skrevet
Dette høres jo helt konge ut Saltkjelen. Den har jo også M fanger, så slipper den oppgraderingen.

Og et gruppekjøp på 4-rørs Eisenmann er jeg med på, til en uslåelig pris selvfølgelig :D .

Eisenmann.. :whistle:

Skrevet

Ikke stort som skjer om dagen. Men fikk idag gitt den en skikkelig vask, noe den virkelig trengte. Rett & slett helt rått hvor grisete føre det er på denne årstiden :? .

Menmen, nå er den rein, og blir stående i garasjen til det tørker opp..., eller not :lol:

ka9ic0ta6ydnk2787hkq.jpg

8axtuq7pbqkc0v5plhrk.jpg

Skrevet
Ikke stort som skjer om dagen. Men fikk idag gitt den en skikkelig vask, noe den virkelig trengte. Rett & slett helt rått hvor grisete føre det er på denne årstiden :? .

Menmen, nå er den rein, og blir stående i garasjen til det tørker opp..., eller not :lol:

ka9ic0ta6ydnk2787hkq.jpg

8axtuq7pbqkc0v5plhrk.jpg

Kan ikke si annet enn at bilen din er Utrolig pen med de felgene :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...