Dr_S Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Nei, jeg lå jo i venstrefila i ca 7000 rpm, hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Og et gruppekjøp på 4-rørs Eisenmann er jeg med på, til en uslåelig pris selvfølgelig . Jeg er også med Når bestiller vi ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Og et gruppekjøp på 4-rørs Eisenmann er jeg med på, til en uslåelig pris selvfølgelig . Jeg er også med Når bestiller vi ///P Gruppekjøpet ble arrangert i Januar/Februar og ble avlyst pga. manglende interesse da prisene kom på bordet. I tillegg var ikke prisene så gode at det var et "må være med på" gruppekjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Da nærmer det seg hvite skilter, opp å vise den til Onsdag . I den forbindelse har jeg vært halve dagen idag på Kepler Bilpleie. Kjøpte et nyere interiør i fjord høst, som jeg monterte idag. Trodde det skulle bli plug & play, men dengang ei. Viser seg at det er et annet type ledningsnett til -99 E39. Så jeg måtte flytte over mitt gamle ledningsnett til de nye stolene . Rimelig mange kontakter og det er trangt å komme til over alt inni/under stolene, så detta tok tid... Menmen, gikk fint og de fungerer utmerket. Monterte også bakseter, rollo og fikk renset teppet. Bilder kommer etter mer rensing innvendig og skiltene er montert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Du er flink, gutten, få slengt ut bilder etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Da nærmer det seg hvite skilter, opp å vise den til Onsdag .I den forbindelse har jeg vært halve dagen idag på Kepler Bilpleie. Kjøpte et nyere interiør i fjord høst, som jeg monterte idag. Trodde det skulle bli plug & play, men dengang ei. Viser seg at det er et annet type ledningsnett til -99 E39. Så jeg måtte flytte over mitt gamle ledningsnett til de nye stolene . Rimelig mange kontakter og det er trangt å komme til over alt inni/under stolene, så detta tok tid... Menmen, gikk fint og de fungerer utmerket. Monterte også bakseter, rollo og fikk renset teppet. Bilder kommer etter mer rensing innvendig og skiltene er montert . Grattis Steffan Dette er en oppgradering jeg ser frem til synd jeg må vente til 050311... Gleder meg til å se den som 5-seter ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Dette kommer til å bli fantastisk, Steffan. Du vil jo plutselig få en helt annen bil og ikke minst annenhåndsverdi. Post gjerne bilder av det nye interiøret og med hvite skilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Da er det i boks! Etter ca. 4 timers venting (håpløst med drop-in en dag i uka...) på biltilsynet her Tbg., fikk jeg de hvite skiltene . Føler nesten at jeg har fått en ny bil. Også utrolig forskjell på støyen innvendig etter seter er oppe & rollo montert. Har også noen andre "ting" som blir gjort i den nærmeste fremtid. Men her er noe kjappe bilder. Desverre ikke de beste, har litt for mye og gjøre om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Ser bra ut Steffan! Tenker kona er fornøyd jeg, hehe. Vente 4 timer.. tror jeg hadde prøvd en annen dag isteden hehe, men det er meg liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Grattis! veldig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 når jeg var på drop-in tidligere i våres, da var det ikke lange køen.. 30-45 min tenker jeg men det er vel digg med en real familiebørse tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 ble bra dette her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Men men!! Nå vil den jo gå tregere rundt banen?! Ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Det er bare å gratulere med en helt ny bil, Steffan. Å se bilen plutselig gå fra grønne til hvite skilt må jo være en spesiell opplevelse. Sikkert vanvittig deilig å kunne benytte bakseter og få en skikkelig familiebil. Gratulerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Takker folks . Ser bra ut Steffan! Tenker kona er fornøyd jeg, hehe.Vente 4 timer.. tror jeg hadde prøvd en annen dag isteden hehe, men det er meg liksom.. Vel, hu fins jo ikke litt intr. i bil, så lenge Renault Scenic'n er i orden er hu fornøyd . Men leste du ikke hva jeg skrev her over. Kun 1 dag i uken (onsdager) har de drop-in for omklassifisering. Størst problem for disse import-haiene da. Til og fra tilsynet flest mulig ganger i løpet av dagen for å rekke flest mulige biler . Men men!! Nå vil den jo gå tregere rundt banen? Jaja, vi får se på det på Våler til høsten... . Å se bilen plutselig gå fra grønne til hvite skilt må jo være en spesiell opplevelse. Takker Salty. Syns også den kler de hvite skiltene bedre au, iom. at bilen er grønn . Men skulle gjerne hatt de siste alu. skiltene. Ble endel sliping for å få plastikk skilta til å passe CCN platene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg