Gå til innhold

"M3" cab i ulykke...


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Mx-5 er feks sportsbil, samme hva folk sier og mener om den.. :P

Er enig i at M3/M5 etc ikke er noen sportsbiler i ordets rette betydning.

Enig i at MX-5 er en sportsbil, men er også kåret til verdens mest homofile bil! :lol:

(synes selv de er morsomme, men får uansett ikke plass bak rattet..)

Hehehe, ja Miataen er vel selve symbolet på det borte i Statene :P Den ser rett og slett "litt" for snill ut :P

Nei er du 1.90 eller mer så tror jeg nok du sliter ivertfall :)

Er akkurat 190 cm. Tenk deg synet da en bekjent av meg som er større enn meg i de fleste retninger skulle kjøre en annen sin MX-5 hjem for han en gang. - Måtte sitte med åpen dør og bare holde den inntil for å klare å få plass.

Tilbake til diskusjonen så har jeg ihvertfall aldri sett på M5 som en sportsbil, men en veldig sportslig familiebil, og 2 menn i bar overkropp høres ut som noen som enten har litt humor og er lite selvhøytidelige (burde helst ha vært en rosa roadster da), eller har fullstendig mangel på sosiale antenner og annet, og tror at alle de kjører forbi snur seg etter de i respekt og beundring. - Eller så er de rett og slett bare homo.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, da blir det rett og slett en håpløs bil ;) Vet flere som måtte fjerne polstringen i setet for akkurat å gå klar av taket.. Da er man ivertfall entusiastisk nok ;)

Er forøvrig imponert over hvordan denne tråden har utviklet seg, men bilrelatert er det ivertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært mindre homo om det satt 2 gutter i bar overkropp i en E39? Vet nå ikke jeg :P I en åpen bil ser man ivertfall hva som skjer og ikke skjer :P

Vel, i en E39 så får man i allefall plass til 3 lettkledde kvinnfolk i tillegg til de to gutta i bar overkropp 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg gjør jo det, hehe ;)

Konklusjon:

MX-5 er kosebil i godværet, helst med klær på dersom det er kompisen din som sitter på.

E39 er cruiser for deg å venna dine, uavhengig av vær og gjerne med 3 lettkledde damer i baksetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er to gutter her i byen som kjører en skambredda Honda CRX med lexuslykter og doble 5" enderør. Sitter der i bar overkropp/helsetrøye og tror de er sååå deilige når de fiser bortover i plastraketten sin. Håper for de sin del at de er homo.

En 4-dørs bil kan i mine øyne aldri bli en sportsbil, men den kan være veldig sportslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...