morteym Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Nå har jeg oppdatert noen bilder på forsiden. Legger resten i denne posten her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Ble helt perfekt med M3-front, men bilen skriker etter M3-speil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Ja vart jo som sagt vakkert det der, M3 speil hadde gjort susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Hvis jeg skulle hatt den selv så hadde jeg kjøpt orginale M3-speil og skjørt, og m-teck eller SRS bakfanger (og csl-bakluke). Fikk litt lyst til å beholde bilen selv, men får selge den. Blir for mye lån og verditap med to biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Har satt på nye tåkelys på bakluka som er rød over hele (facelift). Hvis noen er interessert i bilen så send pm. Så skal jeg få rompa i gir å få bytta bremser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Har du noen profilbilder av hele bilen med M3 front og LM felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Hva mener du med profilbilde? Sidenfra, eller på skrå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Tanken var egentlig å kunne se både frontfanger og hele siden av bilen i dagslys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Skulle likt å fått sett den innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Har ikke noen bra bilder liggende, men den har altså sort skinn, sportsstoler (el. m/minne), kvalitetslister av aluminium og alu girkule. Antrasitt tak (mørkt), volour matter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Må nesten legge opp link til profil av bilen jeg har på cardomains: http://www.cardomain.com/ride/3239901 Utrolig nok har jeg ikke prøvd å selge bilen enda. Litt ufornuftig siden jeg har hatt M3n i tillegg lenge nå, men det skjer nok saker framover nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Veldig fin bil dette! Nå ble jeg nesten overbevist til å beholde 18" felgene mine og heller bare senke bilen. Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 hm! Vi snakka jo faktisk sammen på mail og autopower før jeg kjøpte min e46 vi Ikke mange med orginale BBS LM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Litt OT men har hørt mykje snakk om at m3-fanger bygger mykje ned iforhold til sideskjørtet orginalt på E46, men ser ikkje ut til at det gjer det? Fekk veldig lyst på m3front no men satan det koster fort 6-7tusen inkludert lakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Nei, det ser faktisk greit ut med orginale skjørt. Men m3-skjørt eller m-tech ser jo bedre ut i seg selv. Men da må bakfanger også byttes. Synes dette ser veldig bra ut, kan anbefales uten at det ser rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå