///NJD Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Shit.. Får jeg solgt min snarest, skal jeg vurdere din sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Nye bremser på plass. Det var strengt tatt ikke nødvendig bak, men nå er iallefall alt bytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Har du noen interiør bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 ser ikke noe km stand eller årsmodel. eller er jeg blind? er intrissert i en sånn bil. hvor står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Dette var ikke en salgsannonse opprinnelig. Bilen har runda 150.000 km og er en 2000 mod. Befinner seg i Rogaland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Denne hadde vært ypperlig for meg ved siden av sykkelen =) Så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Har skrevet en stund med en som ville ha bilen når den ble klar for salg, men han hadde visst ikke penger likevel, så da er ikke bilen "holdt av" lenger slik jeg har svart på et par pm'er tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Hva er prisantydningen på den per dags dato da? Edit: La ikke merke til pris i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Ja, tenkte å legge den ut for 215k snart. Har bare gått et halvt år siden jeg skulle ha fått den ut til salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Et par bilder tatt med Nokia N95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Du har et par pene biler, det er det ingen tvil om. Med det rette stuket og felgene holder det i massevis med 18" på E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Rå bil! kjører du uten skilt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Joda, jeg har bare ikke satt på skiltet foran siden jeg ikke har brukt den noe særlig på veien etter at jeg satt på m3-fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå