plumbo79 Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Tror jeg må skaffe meg et slikt skilt som James Bond hadde som kunne snues fra innsiden av bilen
marararius Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Ja, så kan nummeret stå på den ene siden, så snur du det, så står det Fuck Navarsete
crizi Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 frister noe å importere en helvetes bil drite i skilt og bare gasse på, kjem politi så bare knepp ned et gir, men da får man vel halve politiet etter seg da man har sniki seg unnaså mange avgifter.. uff kan den nåværende regjering vær så snill å gi seg før de dreper alt som har noe med hjul å gjøre?
sh0rty^ Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Dessverre så er det sånn i norge at vi ikke har så mye penger. Så da faller det seg naturlig å bruke de sårt ervervede oljepengene på et operahus, selvfølgelig. Ikke på veien, neida, da er det billigere å senke fartsgrensenene. Og samtidig sette opp en målig som i takt med å senke grensene kommer til å øke inntekten til den norge as, for det er jo faktisk den nest største innteken staten har, like etter olja. Men som nevnt tidligere i denne tråden, jeg ser for meg sånne parkeringslommer foran hver boks langs veien, som man kan parkere på for å vente på at gjennomsnittsfarten faller til 20. Fantastisk, heia norge. lars
oddis Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Opprør er det eneste politikerne skjønner, og det eneste nordmenn ikke tørr.. Og derfor er vi hvor vi er i dag. Det hjelper ikke akkurat at idiotene som stemmer r**g**** ikke blir noe smartere etter 4 år heller..
morteym Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 De burde ihvertfall beholde fartsgrensa eller øke den litt for å kompensere for gjennomsnittsmåling. En fartsgrense er jo allerede satt med en god sikkerhetsmargin slik at det skal være litt å gå på. Forbanna drittsekker, håper de dør i trafikken hele gjengen.
Dr_S Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Skal vi bruke noen oljemilliarder på å lage veier slik de har i øst-europa? Nei, vi setter ned fartsgrensa så kjenner ikke bilistene alle humplene i veien! For da kan vi sette opp noen fotobokser som kan melke ut litt mere penger til statskassa, for ingen gidder ligge i 80 i 80-sonen! GAH! Sånn går det når vi har et kvinnfolk som skal bestemme!
Der Barockengel Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Opprør er det eneste politikerne skjønner, og det eneste nordmenn ikke tørr.. Og derfor er vi hvor vi er i dag.: Jeg kikket litt på en debatt om gjennomsnittsmåling på et forum der mange av debattantene er noe mindre interesserte i å reise langs veien enn man er på dette forumet, og det mest oppsiktsvekkende er hvor mange som synes gjennomsnittsmålinger er en glimrende idé. Faktisk mener noen at man burde gå mye lengre, og tvangsinstallere gps-måling av fart i alle biler, slik at man automatisk får bot i posten hvis man er over tillatt hastighet. Jeg har lenge lurt på hvor lang tid det vil ta før den jevne nordmann vil innse at personvernet er viktig å bevare - for hvor langt vil overvåkningssamfunnet få lov til å utvikle seg, før den jevne nordmann får øynene opp for at overvåkning tar fra en den personlige friheten som kjennetegner det å leve i Norge, sammenlignet med land som for eksempel Nord-Korea? Det hjelper ikke akkurat at idiotene som stemmer r**g**** ikke blir noe smartere etter 4 år heller.. r**g**** = rødgraut? Kanskje noen kunne overbevise samferdselsministeren om at gjennomsnittsmåling er noe jåleri, og at det defor bør forbys?
awt Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Jeg tror en bensinstasjon mellom to slike bokser kunne vært grei butikk. Jeg er også litt nyskjerrig på hva som hadde skjedd hvis man hadde tatt to identiske biler, tatt skiltet som er bak på den ene foran på den andre, og latt de passere hver sin boks med noen sekunders mellomrom.
maurtin Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 heh. Du tenker for mye! men bensinstasjon/kiosk hadde nok vært kjempebutikk ja, må bare sørge for stor nok parkeringsplass
///MoePower Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Jeg tror en bensinstasjon mellom to slike bokser kunne vært grei butikk.Jeg er også litt nyskjerrig på hva som hadde skjedd hvis man hadde tatt to identiske biler, tatt skiltet som er bak på den ene foran på den andre, og latt de passere hver sin boks med noen sekunders mellomrom. Dokumentforfalskning, alvorlige greier det også vettu.
-Anders- Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Dette har vært en strålende dag. Den endte nå. Hver gang det dreier seg om liv som går tapt i sammenheng med bil og vei, skal det alltid tas en snarvei for å utbedre problemet. Får håpe en ny regjering gjør slutt på dette tullballet.
morteym Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Det er kun et "lovlig ran" for å dra inn mer penger. Eat shit and die!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå