Gå til innhold

Kr.Sand - Hvem eier en 3-serie 2000 + mod med PP skilter?


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Se det ja. Hehe, verden var ikke større enn at folk her inne visste hvem det var. Han bør i allefall tenke seg litt om før han tøffer seg bak rattet. Grisekjøring i tettbefolka områder er ikke tøft uansett om du har bilen full av fulle kompiser eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja. Hehe, verden var ikke større enn at folk her inne visste hvem det var. Han bør i allefall tenke seg litt om før han tøffer seg bak rattet. Grisekjøring i tettbefolka områder er ikke tøft uansett om du har bilen full av fulle kompiser eller ikke.

Hvet ikke hvem han er akkurat,bare sjekket reg nummeret, og er hvertfall han som bilen står registrert på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da litt av en heksejakt dere har satt igang da! Hva om noen av dere oppførte dere litt idiot et øyeblikk eller to (hvilket dere garantert har gjort) for så å bli hengt ut på nett til allmenn bespottelse med alt av navn og skiltnummer. Tror poenget ble tatt ganske tidlig i tråden før man begynte med oppfordringer om å ringe typen og greier...

Jeg er selv enig med essensen i tråden, men dere får heller overlate justisen til rette myndighet istedet for å oppfordre massene til personhets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen interesse av å ringe, og om han husker episoden vet jeg ikke. Men jeg husker den veldig godt, for det var jeg og ei vennine som skulle til å krysse veien.

Men jeg tar ofte en sving ut mot havna selv, så om jeg heller ser han stå der så skal jeg heller vurdere å si det til han personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...