Saltkjelen Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Som kjent vil neste generasjon 7 serie med kodenavn F01/F02 få den nye iDriven. I tillegg til denne modellen vil kommende 3 serie facelift (LCI) og 1 serie få den nye iDrive. Det er ikke planlagt på hverken 5 serie eller 6 serie med det første.. Nytt med den nye iDriven er først og fremst et nytt design, hurtigknapper fra knotten og det skal visstnok være vesentlig lettere å betjene. I tillegg er en 7,6GB harddisk, noe som tilsvarer 2000 sanger som du selv kan legge inn i iDrive. Nattmodus i navigasjonskart og mye mye mer er nyhetene. Dette skal bli spennende å prøve ut.. http://forums.e60.net/index.php?act=att ... t&id=70525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Ligna litt på Audi sin navi løsning .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 håper for all del den er lettere og bruke en idrive i e65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Det er nok vesentlig lettere enn E65 sitt iDrive system. Alle iDrive som har kommet på modeller etter E65 er jo i utgangspunktet kraftig forbedret. Jeg syns iDrive i min bil er lekende lett, men er det noe jeg savner er det en tilbake knapp. Det er det eneste. Lett og genialt system, men det skal bli spennende å teste ut det nye.. Får vel bare vente til 2011 F11 523xdAT TwinTurbo M-sport.. Planene er klare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Får vel bare vente til 2011 F11 523xdAT TwinTurbo M-sport.. Planene er klare.. Det var da veldig fremsynt Så du har tro på at motoren fra 123d kommer i neste 5'er. Men hvorfor x-drive, vet du har hytte, men alikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Hehe.. Ja, det gjelder å ha noen mål. Jeg er sannelig ikke sikker på om 123d motoren vil havne i kommende 5 serie, men jeg har nå troen. Det er synd det ikke var mulig å få den i 5 serie når jeg bestilte min. Jeg kunne tenkt meg å prøve xDrive og har selvfølgelig hytta i baktanken. Har sittet fast så mange ganger og måtte få hjelp av traktor at det kunne vært greit å stå på egne ben også.. Det slår aldri feil, setter meg alltid skikkelig bom fast minst en gang hver vinter.. Dette gjaldt også for E34'en, E39'en og E60'n.. Bank i bordet, aldri med E61'en - foreløpig.. Ellers skal jeg nok klare meg fint med bakhjulstrekk vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Hehe.. Ja, det gjelder å ha noen mål. Jeg er sannelig ikke sikker på om 123d motoren vil havne i kommende 5 serie, men jeg har nå troen. Det er synd det ikke var mulig å få den i 5 serie når jeg bestilte min. Jeg kunne tenkt meg å prøve xDrive og har selvfølgelig hytta i baktanken. Har sittet fast så mange ganger og måtte få hjelp av traktor at det kunne vært greit å stå på egne ben også.. Det slår aldri feil, setter meg alltid skikkelig bom fast minst en gang hver vinter.. Dette gjaldt også for E34'en, E39'en og E60'n.. Bank i bordet, aldri med E61'en - foreløpig.. Ellers skal jeg nok klare meg fint med bakhjulstrekk vil jeg tro.. du skal ikke se bort i fra at det kommer. Ryktene sier jo at 320D kommer med 4*4 nå, både i coupe, sedan og touring. Da går man inn i ett marked som ikke mange konkurrenter er i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Det er bra det kommer ny. Å justere f.eks ventilasjonen i en E61 er jo et helvete. Forbannet søppel. Dessuten må man skru FEIL vei nå rman skal zoome i Navien. Søppel det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Det er bra det kommer ny. Å justere f.eks ventilasjonen i en E61 er jo et helvete. Forbannet søppel. Ja, man skrur på en knapp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Jeg har hatt E60 i litt over 3 år og har hatt ny E61 nå i snaue halvt år. Jeg har pr. dags dato _ALDRI_ hatt problemer med å skru på ventilasjonen.. Dette går jo smertefritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå