Gå til innhold

NY iDrive på 1-, 3- og 7 serie f.o.m September 2008

Anbefalte innlegg

Som kjent vil neste generasjon 7 serie med kodenavn F01/F02 få den nye iDriven. I tillegg til denne modellen vil kommende 3 serie facelift (LCI) og 1 serie få den nye iDrive. Det er ikke planlagt på hverken 5 serie eller 6 serie med det første..

Nytt med den nye iDriven er først og fremst et nytt design, hurtigknapper fra knotten og det skal visstnok være vesentlig lettere å betjene. I tillegg er en 7,6GB harddisk, noe som tilsvarer 2000 sanger som du selv kan legge inn i iDrive. Nattmodus i navigasjonskart og mye mye mer er nyhetene. Dette skal bli spennende å prøve ut.. 8)

http://forums.e60.net/index.php?act=att ... t&id=70525

fhvnhqqrj2wyx1khtnrn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok vesentlig lettere enn E65 sitt iDrive system. Alle iDrive som har kommet på modeller etter E65 er jo i utgangspunktet kraftig forbedret. Jeg syns iDrive i min bil er lekende lett, men er det noe jeg savner er det en tilbake knapp. Det er det eneste. Lett og genialt system, men det skal bli spennende å teste ut det nye.. Får vel bare vente til 2011 F11 523xdAT TwinTurbo M-sport.. Planene er klare.. 8):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel bare vente til 2011 F11 523xdAT TwinTurbo M-sport.. Planene er klare.. 8):lol:

Det var da veldig fremsynt :lol: Så du har tro på at motoren fra 123d kommer i neste 5'er.

Men hvorfor x-drive, vet du har hytte, men alikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja, det gjelder å ha noen mål. Jeg er sannelig ikke sikker på om 123d motoren vil havne i kommende 5 serie, men jeg har nå troen. Det er synd det ikke var mulig å få den i 5 serie når jeg bestilte min. Jeg kunne tenkt meg å prøve xDrive og har selvfølgelig hytta i baktanken. Har sittet fast så mange ganger og måtte få hjelp av traktor at det kunne vært greit å stå på egne ben også.. Det slår aldri feil, setter meg alltid skikkelig bom fast minst en gang hver vinter.. Dette gjaldt også for E34'en, E39'en og E60'n.. Bank i bordet, aldri med E61'en - foreløpig.. Ellers skal jeg nok klare meg fint med bakhjulstrekk vil jeg tro.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja, det gjelder å ha noen mål. Jeg er sannelig ikke sikker på om 123d motoren vil havne i kommende 5 serie, men jeg har nå troen. Det er synd det ikke var mulig å få den i 5 serie når jeg bestilte min. Jeg kunne tenkt meg å prøve xDrive og har selvfølgelig hytta i baktanken. Har sittet fast så mange ganger og måtte få hjelp av traktor at det kunne vært greit å stå på egne ben også.. Det slår aldri feil, setter meg alltid skikkelig bom fast minst en gang hver vinter.. Dette gjaldt også for E34'en, E39'en og E60'n.. Bank i bordet, aldri med E61'en - foreløpig.. Ellers skal jeg nok klare meg fint med bakhjulstrekk vil jeg tro.. ;)

du skal ikke se bort i fra at det kommer. Ryktene sier jo at 320D kommer med 4*4 nå, både i coupe, sedan og touring.

Da går man inn i ett marked som ikke mange konkurrenter er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...