Eksos Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Husk på at du he den DYRESTE statoil olja allerede xD Nei, hiv på castrol, ellers føltes no de ut som at bilen va i bra stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jDG Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Meget pen bil! Tenkt å beholde denne en stund eller? Offtopic: Du har vel ikke planer om å importere E34 deler på siden din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Det blir nok Castrol olje ja.. heha.. Beholde bilen ja!! denne skal jeg ha lenge.. får se om jeg finner meg en 535d neste år, så kan jeg ha M`n som garasjestøver eller demobil:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Annbefaler deg å kjøpe Castrol Motorsport olja som de bruker på den nye M5'en. Den er veldig bra. 10w60 eller noe tror jeg. Samtidig ta en motorrens. Farge opp igjen interiøret får du gjort på en dag, også må det tørke en dag. Da holder det i mange år. Du må levere foreksempel en nakkestøtte til en møbelspesialist, og da blander han farge, og du får rens, grunning og klarlakk. Jeg betalte 1250kr for alt. Ble helt dønn strøkent. Ser ut som nytt. Mitt interiør var veldig slitt, spesielt på førersiden. Var ikke igjen noe farge i de to putene på siden. De ble som nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Da har jeg fått tatt en motorflush på bilen, samt Inspection 1 service. Håper at oljeforbruket vil gå litt ned da.. Er dyrt med castrol olje:p Jobber for tiden med å få tak i utstyr til å farge opp skinninteriøret, tar det med ro nå i sommer og begynner heller på oppgraderingene til vinteren. Da blir det vel å sette den til lagring vil jeg tro. Noen som har erfaring med M5 på vinterføre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 M bilene er bra vinterbiler det hvis du først skal dra den ut i saltføret. Diffbrems gjør at fremkomligheten er vesentlig bedre enn oss med vanlig E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Da har jeg som nevnt i en annen tråd kjørt på en elg, så det blir facelift på bilen nå Skal levere den inn på verksted denne uka.. greit med litt hell i uhell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Du prater mye skit...Til salgs på finn igjen ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Det tok ikke lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Hvorfor kjøper du biler egentlig? Du selger jo igjen med en gang du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Pen bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Kanskje det ikke var en guttedrøm allikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 På grunn av muligens kjøp av forretningslokale / lagerplass til firmaet, blir det krevd at han ikke har personlig gjeld ifrafør av.. Så en bil må bort, enten X5 eller M5 (håper på at det ikke blir M) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Går det ikke an å sette bilen på firmaet da? Må jo være en fin demo/firma/leie/vare/reklame -bil dette vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Går det ikke an å sette bilen på firmaet da? Må jo være en fin demo/firma/leie/vare/reklame -bil dette vel? Bortsett fra at man blir skattet i hjel ved å sette en slik bil på firmaet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå