SuperGaute Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Nå har jeg gitt opp, og lagt bilen ut til 299 000,-! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Du er vell ikke intr å ta innbytte i en 1995mod 328 Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Har svart på PM'en din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Pen bil til bra pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Dæven, denne har jeg lyst på... Utrolig flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Har man lyst har man lov! Bare kjøp den! Håper jo helst å få solgt den til en BMW entusiast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Til dere som PM'er om innbytte. Ser helst at jeg får solgt den uten! Men dersom jeg skal vurdere må jeg minimum har 210 000,- i mellom for å betale ut lånet på min. Skal jeg vurdere innbytte må det være en kurant bil for meg å selge videre, og en bil i meget god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Lekker bil, vent til våren så kjøper jeg den hehe. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELS Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 kan eg få spør kor du fekk tak i fronten på bilen? "har lyst på" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Oi da er bilen forhåpentligvis snart på vei til Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Oi da er bilen forhåpentligvis snart på vei til Bergen Åja du er her du også! Ja nå er bilen levert, og snart på tur... Du har hatt veldig mange bimmers ser jeg. Passer fint med en E60 på lista nå. Er egentlig ganske trist i dag! Er en rar følelse og ikke ha bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Oi da er bilen forhåpentligvis snart på vei til Bergen Åja du er her du også! Ja nå er bilen levert, og snart på tur... Du har hatt veldig mange bimmers ser jeg. Passer fint med en E60 på lista nå. Er egentlig ganske trist i dag! Er en rar følelse og ikke ha bil! Hehe ja har hatt en uhyggelig mye lenger liste enn det som står her, men liker man kun BMW så blir det sånn Takker for handelen ihvertfall skal bli greit med e60 til vinterbil. Så får e36 hvile i vinter Huff ja fælt å ikke ha bil, hva blir det på deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Firmabiler... Vuderer å kjøpe en Opel Speedster å ha som sommerleketøy. Er blitt en fin pris å dem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Og der ble en av Bodøs fineste BMW'er borte.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Og der ble en av Bodøs fineste BMW'er borte.?? Jepp... I natt drar den. Og det har ikke vært nedbør i dag, så den bør være temmelig ren og fin når den kommer frem! Når er båten i Bergen ES? Får du den med engang? Håper du finner på å kjøpe kompressor, som jeg opprinnelig hadde planer om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg