Gå til innhold

2003 BMW 520i 2.2 E60 til salgs!

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til dere som PM'er om innbytte. Ser helst at jeg får solgt den uten! Men dersom jeg skal vurdere må jeg minimum har 210 000,- i mellom for å betale ut lånet på min. Skal jeg vurdere innbytte må det være en kurant bil for meg å selge videre, og en bil i meget god stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da er bilen forhåpentligvis snart på vei til Bergen :wink:

Åja du er her du også! :) Ja nå er bilen levert, og snart på tur... Du har hatt veldig mange bimmers ser jeg. ;) Passer fint med en E60 på lista nå. Er egentlig ganske trist i dag! Er en rar følelse og ikke ha bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da er bilen forhåpentligvis snart på vei til Bergen :wink:

Åja du er her du også! :) Ja nå er bilen levert, og snart på tur... Du har hatt veldig mange bimmers ser jeg. ;) Passer fint med en E60 på lista nå. Er egentlig ganske trist i dag! Er en rar følelse og ikke ha bil!

Hehe ja har hatt en uhyggelig mye lenger liste enn det som står her, men liker man kun BMW så blir det sånn :) Takker for handelen ihvertfall skal bli greit med e60 til vinterbil. Så får e36 hvile i vinter :)

Huff ja fælt å ikke ha bil, hva blir det på deg nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der ble en av Bodøs fineste BMW'er borte.??

Jepp... :? I natt drar den. Og det har ikke vært nedbør i dag, så den bør være temmelig ren og fin når den kommer frem!

Når er båten i Bergen ES? Får du den med engang? Håper du finner på å kjøpe kompressor, som jeg opprinnelig hadde planer om! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...