tmice Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Ser ut som treffet var vellykket. Jeg kommer på neste.. Du er Hjertelig velkommen, å¨har du flere bimmervenner så ta de med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Ja du å komme neste gang Blir vel ett treff til før vinteren Var bare 2srk E34'er der så vi trenger fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 BRAINSTORM nå!!! Hvilket firma er best i fylket på vask og polering? Og få til et vårtreff der en lærer litt om dette hadde ikke vært dumt. Noen av dere som vet hvor mange medlemmer av BMWCCN som er registrert i Troms? Det er vel ikke så mange som driver med dette som jeg vet om, eneste som driver litt med dette er vel Vanja`s Bilpleie i Øverbygd... Medlemmer tror jeg bare foreløpig det var kun D.C.V som var medlem..... Eneste jeg vet om er at jeg, M-Pia, og Stian H... holder på å melde seg inn... men det var vel fler som skulle gjøre det... Når jeg mente medlemmer, mente jeg i BMWCCN, og ikke bare her inne. Så mange som 100 er det kanskje ikke? Men det burde da være ganske mange. D.C.V. får vel snart svar på det i forbindelse med etablering av avdeling. Av poleringsfirmaer burde det være en del rundt om. Var en ved COOP bygg Anslimoen for litt siden. Og i Tromsø bør det være flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Mente BMWCCN jeg også.. å det var bare Stian som jeg forsto... men jeg, D.C.V, M-Pia, du og sikkert flere er på tur snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Skal prøve å forfatte en mail i morgen til BMWCCN Men jeg trenger Eposten og mobnr til de som har skrevet under på papiret På PM så ikke noen nummer havner hos andre uærlige personer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Ja du å komme neste gang Blir vel ett treff til før vinteren Var bare 2srk E34'er der så vi trenger fler Enn jeg da, som hadde eneste E30`n på treffet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Av poleringsfirmaer burde det være en del rundt om. Var en ved COOP bygg Anslimoen for litt siden. Og i Tromsø bør det være flere. Kjenner han som drev bilpleiespesialisten på Andslimoen godt, han har flyttet sjappa hjem til seg nå, litt lite plass der enda, står i en garasje på 60kvm, men skal bygge ny neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Av poleringsfirmaer burde det være en del rundt om. Var en ved COOP bygg Anslimoen for litt siden. Og i Tromsø bør det være flere. Kjenner han som drev bilpleiespesialisten på Andslimoen godt, han har flyttet sjappa hjem til seg nå, litt lite plass der enda, står i en garasje på 60kvm, men skal bygge ny neste år Da får du spørre han om han møte opp på neste treff for å gi oss knalltips om polering o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Det kan jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Når kommer denne reportasjen i nye troms da ? Hadde vært fint å fått den med seg Ser fram til flere treff. Skal prøve å få med enda flere fra Narvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Når kommer denne reportasjen i nye troms da ? Hadde vært fint å fått den med seg Ser fram til flere treff. Skal prøve å få med enda flere fra Narvik Tipper på Torsdag, eller Lørdag.... bare å følge med! Ja du må få med deg flere! dere var jo flinke sist, så det er bare å satse på å bli best igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Fra narvik? det ligger i nordland!!! jeg kommer på neste treff (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Ken Robin er også BMWCCN medlem(han med den blå 320Iac M-tech'en) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Fra narvik? det ligger i nordland!!! jeg kommer på neste treff (= Vi liker Narvikværinger derfor er jo mye kortere for de å kjøre hit en å dra f.eks til bodø/mo o.s.v. Å de er HJERTELIG velkommne! Bra du kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Meningen var jo å komme på treffet, men hadde jobbhelg akkurat da. Men skal prøve å komme på neste treff Når jeg ser på bildene, så kom det jo mange flere enn jeg hadde trodd. Så dette kommer bare til å våkse seg større å større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå