Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men; jeg ser det er noe snakk om å legge noen turer til Narvik? Hvorfor legge noe som helst til NARVIK i avd. TROMS når de ligger i nordland?

Siden det har flere som har tatt turen fra Narvik for å komme på treff hos oss, så tenker vi at det er fornuftig å ta turen ned til dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er et slag under beltestedet Deep Dish!!! :P

Men; jeg ser det er noe snakk om å legge noen turer til Narvik? Hvorfor legge noe som helst til NARVIK i avd. TROMS når de ligger i nordland?

Nettopp fordi at avdeling Troms har flere medlemmer fra Narvik :) Og Nordlands avdelingen holder for det meste til i Mo i Rana og omegn ;) Derfor er Narvik med under Troms for de medlemmene som vil det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er et slag under beltestedet Deep Dish!!! :P

Men; jeg ser det er noe snakk om å legge noen turer til Narvik? Hvorfor legge noe som helst til NARVIK i avd. TROMS når de ligger i nordland?

Nettopp fordi at avdeling Troms har flere medlemmer fra Narvik :) Og Nordlands avdelingen holder for det meste til i Mo i Rana og omegn ;) Derfor er Narvik med under Troms for de medlemmene som vil det :)

Jepp, Troms er mer "tilgjengelig" for oss som bor i Narvik. Skal vi dra fra narvik til Bodø/Mo i Rana er vi avhengi av ferge i tillegg.

Det er ca 30 mil til Bodø og 40 mil til Mo :)

Da foretrekker jeg heller Bardu/Målselv og Tromsø, ca 25 mil til Tromsø og man slipper å ta ferge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite action om dagene ja ;)

Har fått litt info om logoen, og den er det ikke noe vits i å begynne med før i Desember, da får vi mer info om hvoran den skal se ut :)

Aha, har du hørt noe om hvordan den skal se ut? rund, firkanta eller sånn som den er nå?....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å venter på ECU'en min jeg :) Kjedelig å vente, men forhåpentligvis er vell bilen tilbake på veien til helgen.

Så da er jeg klar igjen!

Pizzakveld hadde jo vært koselig :) så får man stemme litt hva som passer best av Jokern på B.foss. Yonas i Tromsø, eller bjerkviking? Hva finnes i Narvik?

Hva fant dere ut ang is\snøkjøring? Noen som er på saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...