D.C.V Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Har ikke photoshop en logomaker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 du meine Adobe? usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Slapp av, ikke tenk på logoen... Jeg har laget den helt free-of-charge for dere.! Synes jeg fikk med det meste og viktigste av hva folk forbinder med Tromsø... Denne er unik.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 HEHE Glimmrende DeepDish!! :) HOHOOOi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det der er et slag under beltestedet Deep Dish!!! Men; jeg ser det er noe snakk om å legge noen turer til Narvik? Hvorfor legge noe som helst til NARVIK i avd. TROMS når de ligger i nordland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Leste om dere i Nye troms! Det øverste bildet i artikkelen viser garasjen til bestemoren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Men; jeg ser det er noe snakk om å legge noen turer til Narvik? Hvorfor legge noe som helst til NARVIK i avd. TROMS når de ligger i nordland? Siden det har flere som har tatt turen fra Narvik for å komme på treff hos oss, så tenker vi at det er fornuftig å ta turen ned til dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det der er et slag under beltestedet Deep Dish!!! Men; jeg ser det er noe snakk om å legge noen turer til Narvik? Hvorfor legge noe som helst til NARVIK i avd. TROMS når de ligger i nordland? Nettopp fordi at avdeling Troms har flere medlemmer fra Narvik Og Nordlands avdelingen holder for det meste til i Mo i Rana og omegn Derfor er Narvik med under Troms for de medlemmene som vil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det der er et slag under beltestedet Deep Dish!!! Men; jeg ser det er noe snakk om å legge noen turer til Narvik? Hvorfor legge noe som helst til NARVIK i avd. TROMS når de ligger i nordland? Nettopp fordi at avdeling Troms har flere medlemmer fra Narvik Og Nordlands avdelingen holder for det meste til i Mo i Rana og omegn Derfor er Narvik med under Troms for de medlemmene som vil det Jepp, Troms er mer "tilgjengelig" for oss som bor i Narvik. Skal vi dra fra narvik til Bodø/Mo i Rana er vi avhengi av ferge i tillegg. Det er ca 30 mil til Bodø og 40 mil til Mo Da foretrekker jeg heller Bardu/Målselv og Tromsø, ca 25 mil til Tromsø og man slipper å ta ferge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Flere logoforslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Va lite action her for tiden, har hele gjengen blitt sure når dem fikk på vinterfelgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Lite action om dagene ja Har fått litt info om logoen, og den er det ikke noe vits i å begynne med før i Desember, da får vi mer info om hvoran den skal se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Lite action om dagene ja Har fått litt info om logoen, og den er det ikke noe vits i å begynne med før i Desember, da får vi mer info om hvoran den skal se ut Aha, har du hørt noe om hvordan den skal se ut? rund, firkanta eller sånn som den er nå?.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 De går sannsynelig vekk ifra skjold typen, logoene må visst godkjennes av noen i München og de blir ikke å godkjenne noen per i dag. Men ila November skal det være nye maler på plass Noen som har tenkt noe på neste treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Sitter å venter på ECU'en min jeg Kjedelig å vente, men forhåpentligvis er vell bilen tilbake på veien til helgen. Så da er jeg klar igjen! Pizzakveld hadde jo vært koselig så får man stemme litt hva som passer best av Jokern på B.foss. Yonas i Tromsø, eller bjerkviking? Hva finnes i Narvik? Hva fant dere ut ang is\snøkjøring? Noen som er på saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå