D.C.V Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Her kommer noen bilder Her er min første Autoslalom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Noen til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Syns også vi må takke Jan for opplegget med autoslalomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Flott treff, å det er klart når man stiller opp biler så må man jo ha en dommer, dommern kom etter ca 20 min, og brukte bare 2 minutter på å finne den tøffeste bilen som han kalte det. Her sitter dommeren å gjennomgår noen av bilene... Dommen var som følger, Pappa det her e den tøffeste bilen! Vinneren er CATO alias caaatooo! Vi gratulerer!! Smukk vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Var det ikke flere som tok bilder der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Må si det var et lite, men koselig treff Har aldri vært på et reint BMW treff før Likte meg bra godt sammen med alle bimmerne, å det var hyggelig å få møte andre entusiaster Håper dere gutter synes det er litt kult at det kom 2 jenter iallefall Kolonna opp til gågata var kuuuult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Tok to-tre bilder jeg og Kjempefornøyd med oppmøte, dette må vi gjøre flere ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Må si det var et lite, men koselig treff Har aldri vært på et reint BMW treff før Likte meg bra godt sammen med alle bimmerne, å det var hyggelig å få møte andre entusiaster Håper dere gutter synes det er litt kult at det kom 2 jenter iallefall Kolonna opp til gågata var kuuuult Enig med deg der ja! Ja syntes det var veldig greit med dere der, flott med avveksling Skal legge ut mine bilder imorgen, kjenner det surrer nåh jævlig her nå! Bursdagsfeiring tar på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Ser ut for at det ble et ganske bra oppmøte. Selv kunne jeg ikke komme fordi jeg ikke rakk å få skilter på bilen, men kanskje jeg kommer neste gang. Får nemlig skilter på den i morgen, 2 dager for sent til treffet selvfølgelig.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Håper dere gutter synes det er litt kult at det kom 2 jenter iallefall quote] Det var HELT TOPP!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 syns det var et kjempetreff Og kjøringa til gå gata var skikkelig kult Dette må vi gjenta snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Par biler til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Her kommer tidene for autoslalomen Og tallene er ikke fikset Hvis man får + så betyr det utfor løypa eller veltet en kjegle Jan E-28, E34 535i, 49,7sek, 3 forsøk verticalescape, E30 325i turbo 52,5sek, 2 forsøk tmice, E46 316i, 52,8sek, 1 forsøk catoooo, E60 525, 53sek, 2 forsøk oljak, Z3 2.8l 53,8sek +3, 1 forsøk CrZyWiz, E46 320i, 54sek, 2 forsøk D.C.V, E34 M5, 55,6sek +1, 3forsøk Torbjørn H, E36 316i, 56,4, 1 forsøk Ken Robin, E36 320cia, 59,9, 1 forsøk Nå skal det sies at vi ikke hadde skikkelig tidtakings utstyr da Her er en litt dårlig video av løypa | | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 du burde jo skrive hvor mange forsøk de forskjellige hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Takker for fint treff. Syntes noen snakket om at ene jobbet i avisa, og skulle legge inn en artikkel? Kanskje det hadde vært noe å gi en liten påskjønnelse til de firmaene som har vært behjelpelige? Mulig enklere å få til avtaler/rabatter, og lån av plasser, når andre firmaer ser at de kan bli nevnt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå