knut_olestad Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Og veldig ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Tangen Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Jeg er også med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 I den grad dette er påmeldingen vil jeg bekrefte at jeg er med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Da var det gjort Men du Fredrik, kan du foreslå noen som har erfaring og kan ta ansvar for dette? Nei... dessverre... og jeg kjenner heller ingen som har en E28 for tiden. Jeg vet imidlertid at det er ganske vanlig at man melder sin interesse pr. mail innenfor en bestemt tidsfrist til en som administrerer bestillingen/kjøpet. Deretter kan man f.eks be om at det innen en bestemt tidsfrist gjøres en bankoverførsel til administratoren... beløpet samsvarer med den prisen man får på lykteglassene avhengig av antall interessenter (les: antallet som melder sin interesse i første omgang) + forsendelse. Deretter bestiller man lykteglassene hos produsenten... og effektuerer lykteglassene til kjøperne etterhvert som de er produsert og sendt til administratoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 I e med Har allerede hvite blinker framme å bak Men kjekt med ett i reserve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 jeg skal ha 3 par med bakblinklys og 2par fram.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Jeg vil i så fall bestille ett sett glass til E24 fremme pronto... Om dette blir realitet, gi gjerne en lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Det var på tide - jeg er med jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 jeg er med på blinkers.. 2 sett trenger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Om noen av dere har erfaring med kjøp og salg så hadde det vært fint om noen ville ta ansvar for handelen Som sagt er jeg helt fjern på sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Jeg er også med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnem535i Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Jeg vil ha 2 sett !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Da ser det ut til at det har ordnet seg med innkjøp via Norvatio "Hei Knut, ser ingen problemer med att bestilling kan gå igjennom oss. Jeg tenker meg da å legge ut disse produktene i nettbutikken som ett gruppekjøp så kan du gi en link til de som er inntereserte. Og ved en dato sender vi bestilling til Kinnby. Det vil da gjelde -E28 Hvite blinklys foran og bak -E24 Hvite Frontblinklys -E30/E30M Hvite blinklys foran? Du kan godt be de på Kinnby om å ta kontakt med meg på thomas@norvatio.com og be de legge ved informasjon om innkjøpsprisene, fraktpriser og hvilket selskap varene sendes igjennom(pga innførselsgebyrer). Vi kan ta avhengig av prisene på dette 8% kommisjon for å arrangere gruppekjøpet. Minimumskommisjon er 450,- Jeg tenker meg att kundene først bestiller og betaler for selve varen inkl MVA. -Når jeg sender bestillingen så får jeg vite den eksakte fraktkostnaden og denne vil bli fordelt på kjøperene, denne fraktkostnaden vil senere bli fordelt på kjøperene og fakturert enkeltvis. -Når varen ankommer Norge så må man ut med gebyrer(posten har de laveste gebyrene på rundt 190-200,-/ mens DHL f.eks kan ha opptil 1200,- i forskjellige gebyrer og sære avgifter) Dette importgebyret vil også bli fordelt og fakturert til kundene. (det er da ønskelig att varen sendes igjennom de nasjonale postselskapene, gir litt lengre lev tid men lavere pris) -Jeg vil sende varen i brevpost for å holde fraktprisen nede. Dette vil også bli fakturert kunden. -Faktura av frakt/importavg/frakt-Norge vil bli lagt ved varen når den sendes til kunden. Betalingsfrist vil være 10 dager, ett evt purregebyr vil være på 59,- Om betaling uteblir på purring vil denne fakturaen bli sendt til Sopran inkasso. Vi kan helt sikkert avtale att jeg sender deg kopier av de påløpende kostnadene under importen. -Betaling må skje ved forskudd via bank. NB. ikke kortbetaling/Paypal pga kortselskapene/paypal tar opptil 2.5% kommisjon. Mvh Thomas Håland www.norvatio.no" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Bumper litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg