destroyy Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Ja? og er det bare blinklysglasset? bare å bytte ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander-e Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Skjer det noe her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Jeg kunne også tenkt meg et sett til prosjektbilen, er med jeg Info om når bestillingen blir er jo kjekt å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Jeg er intr i alle typene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Har dere hørt noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisdtr Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Jeg er med på 4 sett bak til e28, 2 sett forran e28 og ett sett forran e24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Any updates here? Jeg er fortsatt med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Vi kan vel heller lage en liste. Så får alle som SERIØST vil betale og SKAL ha produkter melde seg på og skrive her hva de skal ha. Jeg vil på ingen måte stilles som ansvarlig. Men nå må vi jo få gjort noe her. Alecken: Hvite frontblink og bakblink til E28 (copy, paste osv...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Kanskje trådstarter kan oppdatere oss om han har hørt noe fra produsenten i det siste, og tidsaspektet for deres planer om å starte produksjonen av en serie med slike blinklys? Edit: Jeg ser at www.kinnby.com ikke ser ut til å være oppdatert siden slutten av juli: Vi siktar på nytillverkning, besked kommer inom kort angående utvecklingen på detta.. (080723) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Enkelt og greit: Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jeg overlot ansvaret til en annen pga mye annet på tidsplanen, og siden har det ikke skjedd noe ser det ut til Føles litt bortkasta å ha lagt ned spass med arbeid når et bare stopper opp. Men jeg ser det er en ny tråd på gang, skal sende vedkommende en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Jeg er med, forran, bak til e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisdtr Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Denne tråden har gått ut på dato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Gammel tråd... Stenges herved... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg