ESveen Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Skikkelig spesiell 728 individual. Har egentlig ikke sansen for rød BMW, men denne var jo litt snasen. Synd den er solgt.
EirikL Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 imolarød er en grei farge, det. Men gidder ikke se på røde biler lenger. De blir bare ramponert der de står
Gunnar Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Imolarødt er helt konge. Spesielt E39 og E46 kler imolarødt. Men det var en merkelig annonse. Hvis "Grethe"-kjerringa savner bilen sånn så kan hun vel enkelt og greit bare beholde den.
hauken Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 og den avanserte kjørecomputeren har eg i min e39 og sikkert de fleste andre med e39 også...
Lars89 Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Utrolig fin bil, men hvem faen bryr seg om hva eieren heter?!?
hauken Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 ville aldri kjørt rundt i en rød bil,minner meg for mye om sosialistene som styrer landet,visse prinsipper må man jo ha....
oddis Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Imolarød er _den_ peneste fargen til BMW. Har til gode å se en BMW den ikke kler. Bilen er på grensen til vakker! E38 kjøp skal det bli en dag, men jeg er redd det må drøye ei stund til..Finnes ikke mer sjefsvogn med de rette mods.
hauken Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 sån i farten kan eg bare komme på en bil som kler rødt...ferarri... til nøds bmw 850...
Der Barockengel Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 ville aldri kjørt rundt i en rød bil,minner meg for mye om sosialistene som styrer landet,visse prinsipper må man jo ha.... Ironisk nok vil nok denne bilen også være en rød klut foran øynene til de samme sosialister... I denne fargen vil nok bilen få bra mye oppmerksomhet i trafikken - regn med stygge blikk fra medlemmer av Rød Ungdom.
Der Barockengel Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Men det var en merkelig annonse. Hvis "Grethe"-kjerringa savner bilen sånn så kan hun vel enkelt og greit bare beholde den. Alltid interessant å se hvordan folk legger ut om hvor lite lyst de har til å selge. Og så var "Grethe" nevnt to ganger, også. Jeg tolker det som et litt masete (og mislykket forsøk) på å si "damekjørt" på en diskret måte...
antiloop Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Røde E39 er i hvertfall flotte å se på. Hadde ikke sagt nei til denne fargen på min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå