Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

imolarød er en grei farge, det. Men gidder ikke se på røde biler lenger. De blir bare ramponert der de står :lol:

Skrevet

Imolarødt er helt konge. Spesielt E39 og E46 kler imolarødt.

Men det var en merkelig annonse. Hvis "Grethe"-kjerringa savner bilen sånn så kan hun vel enkelt og greit bare beholde den.

Skrevet

ville aldri kjørt rundt i en rød bil,minner meg for mye om sosialistene som styrer landet,visse prinsipper må man jo ha....

Skrevet

Imolarød er _den_ peneste fargen til BMW. Har til gode å se en BMW den ikke kler.

Bilen er på grensen til vakker! E38 kjøp skal det bli en dag, men jeg er redd det må drøye ei stund til..Finnes ikke mer sjefsvogn med de rette mods.

Skrevet
ville aldri kjørt rundt i en rød bil,minner meg for mye om sosialistene som styrer landet,visse prinsipper må man jo ha....

Ironisk nok vil nok denne bilen også være en rød klut foran øynene til de samme sosialister... :)

I denne fargen vil nok bilen få bra mye oppmerksomhet i trafikken - regn med stygge blikk fra medlemmer av Rød Ungdom. :lol:

Skrevet
Men det var en merkelig annonse. Hvis "Grethe"-kjerringa savner bilen sånn så kan hun vel enkelt og greit bare beholde den.

Alltid interessant å se hvordan folk legger ut om hvor lite lyst de har til å selge.

Og så var "Grethe" nevnt to ganger, også. :roll:

Jeg tolker det som et litt masete (og mislykket forsøk) på å si "damekjørt" på en diskret måte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...