Fliid Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Da takker jeg for ett artig treff Må si jeg likte hvordan det utviklet seg, havnet i min hjemby Skien Flotte biler og trivelige folk, som alltid
RobertN Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Bra oppmote i dag folkens, vi mottes pa lasses og deretter gikk turen til Brygga i skien. Lar bilden forklare resten.
///FredriK.S Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Fine biler, har sett mange av de før i Skien.
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Takker for et kjempefint treff!!!!!
RobertN Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Takker for et kjempefint treff!!!!! I lige sa, morro at du tok turen!
Wendel Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Fader altså, så ut som et artig treff dette! Jeg stod desverre fast i garasje til Mossel aka "Hengern" Og innen vi var ferdige å kom ned til lasses hadde alle reist til skien gitt. Men vi kjørte nå opp dit å fant noen bimmers som stod igjen på brygga der!
Fliid Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Og Mossel som lovet meg at denne gang skulle han ikke komme med henger, men hva gir'u meg, han kom faenmeg uten bil! : P hehe Nei, morro var det i dag gitt : )
marararius Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 Det ble et bra treff ja Kom endel mer enn forventet også.. Hyggelige folk, og fine biler er aldri feil Flott dere har lagt ut litt bilder.. Til og med bilde av at jeg tar bilder Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå