Gå til innhold

Hvordan Fotografere Bilen Proft?


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 844
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men du mener En superstrøken cossie eller en annen stylet "gateræser" har noe å gjøre i ett grustak?

:shock:

Det er vel derfor jeg syns det virker merkelig.. Med mindre du bruker den som en steinknuser eller hjullaster da..

Edit: Når jeg ser for meg min bil i ett grustak tenker jeg: "Hvordan i h***** kom den seg opp dit? De er jo sikker sporete grusvei hele veien opp dit! Tenk hvordan de veiene blir når det kjører 20 tonn med dumpere på de når de fossregner.. Og tenk på all steinspruten a gitt! Likevel er det enkelte ganger kult å se biler helt utenfor sitt element.. På gress eller i grustak.. Spørs helt på bilen og settingen..

Derimot.. Har jeg noen locations til sommern, når det blir asfalt ;) Her oppi hender der de legger ny vei, men lar den gamle veien ligge som gangvei eller som nærmest u-traffikert.. Har noen ideer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du mener En superstrøken cossie eller en annen stylet "gateræser" har noe å gjøre i ett grustak?

:shock:

Det er vel derfor jeg syns det virker merkelig.. Med mindre du bruker den som en steinknuser eller hjullaster da..

Edit: Når jeg ser for meg min bil i ett grustak tenker jeg: "Hvordan i h***** kom den seg opp dit? De er jo sikker sporete grusvei hele veien opp dit! Tenk hvordan de veiene blir når det kjører 20 tonn med dumpere på de når de fossregner.. Og tenk på all steinspruten a gitt! Likevel er det enkelte ganger kult å se biler helt utenfor sitt element.. På gress eller i grustak.. Spørs helt på bilen og settingen..

Derimot.. Har jeg noen locations til sommern, når det blir asfalt ;) Her oppi hender der de legger ny vei, men lar den gamle veien ligge som gangvei eller som nærmest u-traffikert.. Har noen ideer..

Er enig med deg i noe av det du sier. Men biler og gress, det går bare ikke sammen.

Et "gateræser", full av plastikk og drit, den passer inn i et urbant miljø, at man feks. parkerer i et parkeringshus, og får frem den urbane følelsen. En firhjulstrekker(helst) med litt rally preg, kler seg best på et grustak. Mens en banebil, med racing preg, kan jeg se for meg at man kan ha noen svingete veier i bakgrunden feks..

Jeg syntes man skal variere location etter hvordan type bil man tar bilder av. Skylinen, og Evo'en kler og være på grustak, hovedsaklig Evo'en, da den har sin bakgrund som rally bil. Skylinen, hadde vel passet bedre med en bane som bakgrund feks, evt. noen trafikk lys, mer urbant igjen.

Mens en blodstyla honda civic(helst med minste motorn) passer seg best, i feks. by gater, der man får frem at det er en show bil..

Skjønner du poenget mitt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3hm20h2g]Grustak er jo gjerne rimelig ensfarget, og kan ha noen fine linjer. Bilen kommer da godt fram. En bil har ikke noe på gress å gjøre spør du meg. Om det ikke er en "jordebil"

enig i den... gress har en tendens til å skape problemer... ja, fint med grønt rundt bilen, men vil nok helst bruke sandtak/grustak eller parkeringshus... ellers er vel havet og litt fin himmel også gode "bil i fokus gjørere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...