Gå til innhold

Hvordan Fotografere Bilen Proft?


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 844
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

5746:

2969686267_1656e77845.jpg

Ja blir seende litt matt ut.

Denne her ser jo helt syk ut:

kifn2ksyl2a501gziihh.jpg

(styling not approved by space)

Den hadde no candylakk mener jeg. Usikker på om han faktisk hadde speilruter på siden, eller om det er en fotoeffekt det også.

Den e36'en med doble potter har jeg ikke sett etter det treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1rrhujm6]
trykk på meny, pil en til høyre, og AEB, sett den på -2,0,+2 ;-) så tar kameraet 3 bilder av seg selv...

Kameraet mitt (1000d) tar ikke 3 bilder automatisk. Må trykke på utløseren 3 ganger... Mulig jeg har tullet til instillingene?

vet ikke, men se om du finner AEB ;-) men du bør ha på funksjonene av, tv eller m tror jeg for å få den opp...

dne lilla hadde jo egentlig kule felger, men e46 speil, z4 blink, og den mønsterstylingen, samt små lister på sidene, så ikke bra ut :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":npx4fm3y]
trykk på meny, pil en til høyre, og AEB, sett den på -2,0,+2 ;-) så tar kameraet 3 bilder av seg selv...

Kameraet mitt (1000d) tar ikke 3 bilder automatisk. Må trykke på utløseren 3 ganger... Mulig jeg har tullet til instillingene?

vet ikke, men se om du finner AEB ;-) men du bør ha på funksjonene av, tv eller m tror jeg for å få den opp...

Har stilt AEB på -2 og + 2. når jeg trykker ned utløseren første gang tar den undereksponert, 2. gang, vanlig, 3. gang, overeksponert. Hadde jo vært litt paktisk om disse ble tatt automatisk... Hadde da på AV instillingen. Kanskje jeg må ha på multishot, ikke singelshot? Altså sånn at en i vanlig bruk kan holde utløseren nede og den fyrer av en hel haug bilder til en slipper opp igjen. Får forske litt mer på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp.. Helt enig..

Forøvrig så fikk jeg tak i Nikon Camera control 2.0.. Da kan du styre alt fra dataen..

Kjøpte meg 5 meter usb ledning, så da kan jeg i utgangspunktet sitte å se alt fra dataen.. Regulere lukkertid og blenderåpning o.l. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...