BreitBau Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 157_5746 Det bildet ser bilen matt ut.. Egentlig litt heftig.. Men skjønner hva du mener.. Må ha godt lys da siden det stjeler litt.. Og det er vel litt vanskelig å bruke det skikkelig på kjørebilder kanskje?
BreitBau Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Kunne jeg fått mer info om denne? Hvor er den blitt av?
[space] Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 5746: Ja blir seende litt matt ut. Denne her ser jo helt syk ut: (styling not approved by space) Den hadde no candylakk mener jeg. Usikker på om han faktisk hadde speilruter på siden, eller om det er en fotoeffekt det også. Den e36'en med doble potter har jeg ikke sett etter det treffet.
BreitBau Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Ser ut til at den er bredda også den der grønne med Doble rør..
///Mysild Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 ":1rrhujm6]trykk på meny, pil en til høyre, og AEB, sett den på -2,0,+2 så tar kameraet 3 bilder av seg selv... Kameraet mitt (1000d) tar ikke 3 bilder automatisk. Må trykke på utløseren 3 ganger... Mulig jeg har tullet til instillingene? vet ikke, men se om du finner AEB men du bør ha på funksjonene av, tv eller m tror jeg for å få den opp... dne lilla hadde jo egentlig kule felger, men e46 speil, z4 blink, og den mønsterstylingen, samt små lister på sidene, så ikke bra ut
[space] Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 ":npx4fm3y]trykk på meny, pil en til høyre, og AEB, sett den på -2,0,+2 så tar kameraet 3 bilder av seg selv... Kameraet mitt (1000d) tar ikke 3 bilder automatisk. Må trykke på utløseren 3 ganger... Mulig jeg har tullet til instillingene? vet ikke, men se om du finner AEB men du bør ha på funksjonene av, tv eller m tror jeg for å få den opp... Har stilt AEB på -2 og + 2. når jeg trykker ned utløseren første gang tar den undereksponert, 2. gang, vanlig, 3. gang, overeksponert. Hadde jo vært litt paktisk om disse ble tatt automatisk... Hadde da på AV instillingen. Kanskje jeg må ha på multishot, ikke singelshot? Altså sånn at en i vanlig bruk kan holde utløseren nede og den fyrer av en hel haug bilder til en slipper opp igjen. Får forske litt mer på det...
BreitBau Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Jeg bruker multi ja.. Ingen form for automatikk i det i D80.. Er jo ikke sikkert man ønsker det engang..
///Mysild Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 bruk selvutløser på 2 sekunder du heller hehe...
///Mysild Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 tok noen bilder i går... ble fornøyd med noen...
BreitBau Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Gjør alltid det på stativ.. 5 sek faktisk.. 10 hvis det er mørkt..
///Mysild Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 2 sekunder ved rask til medium lukkertid... 10 når det er mørkt elelr stativet er høyt
BreitBau Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Jupp.. Helt enig.. Forøvrig så fikk jeg tak i Nikon Camera control 2.0.. Da kan du styre alt fra dataen.. Kjøpte meg 5 meter usb ledning, så da kan jeg i utgangspunktet sitte å se alt fra dataen.. Regulere lukkertid og blenderåpning o.l.
Scampi Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Camera Control og Capture NX er kjekke saker når man skal lage timelapse ;P Laget timelapse i Vikingskipet da crewet mitt rigga opp scenen på The Gathering, alltid moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå