StaLe30 Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Kom hjem fra jobb å så at det var så veldig fint vær, benytta anledningen å stjele ett kamera å ut å skyte noen bilder, hva mener folk? /ståle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Ett ord, aaaaaaahh! Eller ord og ord, den var dødsfin, liker den fargen sammen med de gule lyktene ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Jeg liker igrunn ikke e30, men din likte jeg svært godt;) som post over så passet de gule lyktene dine veldig bra til den blåfarge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Nei vet du hva.... syns denne bilen suger dritt jeg altså. jeg syns ikke fargen kler bilen i det hela tatt, felgene er fæle som fy og de gule lysa minner om en jævla råne bil... sorry mac. selfølgelig er også bilen alt for lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 får du gi deg hefner den bilen er jo jevelig fin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Utrolig flott den bilen her Snur meg like mye hver gang jeg møter deg i Skien, og hver gang jeg har sett den på den stasjon oppe ved FK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Nei vet du hva.... syns denne bilen suger dritt jeg altså. jeg syns ikke fargen kler bilen i det hela tatt, felgene er fæle som fy og de gule lysa minner om en jævla råne bil... sorry mac. selfølgelig er også bilen alt for lav Hahaha! Ironi på sitt beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 kan fortsatt ikke si noe anna en at den er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 nyydelig bil Begynner å få et inntrykk av at det finnes maange pene bmw'er i skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Nei vet du hva.... syns denne bilen suger dritt jeg altså. jeg syns ikke fargen kler bilen i det hela tatt, felgene er fæle som fy og de gule lysa minner om en jævla råne bil... sorry mac. selfølgelig er også bilen alt for lav Hahaha! Ironi på sitt beste hehe... ja selfølgelig. bilen er jo bare knall rååå!! Har prøvd og hilse noen ganger på StaLe30 men det er akkurat som og hilse på ei overstrøken dame Overlegen.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 sykt fin e-30 du har der ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Nei vet du hva.... syns denne bilen suger dritt jeg altså. jeg syns ikke fargen kler bilen i det hela tatt, felgene er fæle som fy og de gule lysa minner om en jævla råne bil... sorry mac. selfølgelig er også bilen alt for lav Hahaha! Ironi på sitt beste hehe... ja selfølgelig. bilen er jo bare knall rååå!! Har prøvd og hilse noen ganger på StaLe30 men det er akkurat som og hilse på ei overstrøken dame Overlegen.. hehe Beklager det.... Skal få til å hilse tilbake fra nå av:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Fy feite for en bil! Er usikker på om hva jeg liker best av gule og sort lykter på E30, men denne kledde gule veeldig godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Hallo StaLe30.. Kjempeflott BMW du har. Kan ikke unngå å legge merke til bilen når jeg møter deg på veien. Var jeg som ropte å spurte om du skulle legge bildene ut på nett da du tok bildene i ettermiddag Igjen, en flott og gjennomført BMW. Forresten, hvor har du tatt de andre bildene? Under Menstadbrua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 En av de mest strøkne og råeste E30 i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå