FTE Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Nydelig E30, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Får det ikke bedre Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Jævlig pen bil...bortsett fra de gule lyktene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Er så mange som har sota DE osv så derfor velger jeg Gule som jeg synes passer bra inntil den blåfargen :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Sinnsykt pen bil! Hvis jeg skulle gjort noe annerledes så måtte det blitt doble endrerør, bort med lyktelister, og muligens sorte DE-lykter (men for all del, bilen kler de gule lyktene bedre enn noen annen E30 jeg har sett, og jeg skjønner at du vil velge noe annet enn alle andre). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 forstår ikke folk som ikke liker e30... den er bare så utrolig rå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Har Sota DE liggende som jeg pleier å bytte på, men da får jeg bare sms fra alle bmw-kyndige jeg møter at 'Få på de gule lysa' :) Men pleier å bytte på bittelitt til en liten forandring frem å tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Herregud for et stykke nydelig bmw! Gratulerer du har min drømme bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Hvordan fekk du gule grøftelys ? lakka med gul transparanglakk ? i så tilfelle har du greid å matche hovudlyktene bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Tenk hvis alle tok vare på sine e30... Helt vanvittig pent. Gleder meg vilt til jeg kommer meg i jobb. Da blir det e28 eller e30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 eyecandy rett å slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Hvordan fekk du gule grøftelys ? lakka med gul transparanglakk ? i så tilfelle har du greid å matche hovudlyktene bra Fikk tak i gul film/folie fra usa for 100kr : D¨ Noen som mener det er for mye gult? Er litt usikker på om jeg skal bytte ut de gule blinklysa med de sota..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Så denne på Valle Hovin treffet å den er STRØØØØØKEN!!!! DIgger denne bilen =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 ja, for mye gult, selg grøftelysene til meg 1stk drømmebil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Takk !! Hehe da beholder jeg dem :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå