Gå til innhold

Roadtrip til Nice/Monaco - Mye bilder!

Share

Anbefalte innlegg

Da var feriens roadtrip gjennomført. Ble litt av et maraton race, kjørte ca 600 mil på 6 dager :lol:

Startet i Lillestrøm søndag kveld, kjørte ned til Helsingborg.

Tok fergen til Helsingør, så rett til neste ferge i Danmark.

Endte opp i Tyskland ved Puttgarden ca kl 0600 om morgenen.

Bruke nesten 8 timer ned til Basel. Måtte kjøre her siden vi skulle opp i de Franske Alper til Jausiers for å se på Touren.

Reiste så videre til Nice og Monaco. Her var vi noen dager og slappet av før vi satte farten mot San Remo i Italia og videre til Innsbruck og Berchtesgaden i Sør Tyskland. Måtte jo innom Ørneredet når vi først var i nærheten. Det var et utrolig byggverk på 1800 Meter. Moro å oppleve, kan anbefales.

I Monaco var det mye kult :D

Legger ut noen bilder fra Monaco, mye råe biler der.

4e6vfeqc7n51z0njvpb2.jpg

fbcp3l6h3ecalgkzn9d2.jpg

8q7k9ddhngzig5fwj53m.jpg

o5zlsd1ibvs5td4alz7l.jpg

tixlbupolzqv268jayx9.jpg

dk1pm4bfpoyycxdkjz4h.jpg

ty1iwap7cc7z8pk6sqr2.jpg

40dmr3jwwqigcsjf066c.jpg

n5xvmjf0aklaihlsy8a8.jpg

etqxs8wtqyh3v3lax9ne.jpg

d9zp8s233h5ensou7guq.jpg

Legg merke til skiltet 8)

q39gjlsurtunyftqleiv.jpg

55mvf85nwjw1qmxg45oe.jpg

7zwsrxmichzrs4ps7pcs.jpg

96ghkn3zglrtadp0zz8z.jpg

Og en liten wannabe tysker :lol:

o7jww1qkrmm2z3y7tqq8.jpg

Har flere bilder men må bare få sett igjennom dem først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, genial tur høres det ut som, og mange fete biler i Monaco ja 8) . Var der selv i 2001, virker liksom som en helt annen verden i den byen/landet.

Og fy flate hvor mesunnelig jeg er på din opplevelse av Touren. Er virkelig en ting jeg håper og oppleve i løpet av ikke mange år :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes ut som en kanonflott tur og en opplevelse for livet, kjennern. Morsomt at du deler opplevelsene dine her inne med masse flotte bilder. Kunne godt tenkt meg å ta en slik tur i løpet av de nærmeste årene, kanskje reise med et par biler fra Bimmers...? 8)

Kjekke bilder, men den nederste e60'n var vel ikkje m5? Hadde iallefall ikkje m5 bakfangern.

Du har helt rett, det er ingen M5. Det er imidlertid noen kjennetegn som gør at du lett kan avsløre at det ikke er noen M5. Den mangler 2 stk eksosrør, M5 bakfanger, M5 trunk lid finisher og M5 sideskjørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekke bilder, men den nederste e60'n var vel ikkje m5? Hadde iallefall ikkje m5 bakfangern.

Les kommentaren min over bildet :wink:

Dette hørtes ut som en kanonflott tur og en opplevelse for livet, kjennern. Morsomt at du deler opplevelsene dine her inne med masse flotte bilder. Kunne godt tenkt meg å ta en slik tur i løpet av de nærmeste årene, kanskje reise med et par biler fra Bimmers...? 8)

Der sier du noe, en hel flåte fra bimmers på Europa turne he he.

Ja kan anbefale en slik tur, men ikke på 6 dager. Har lært av denne turen og skal jeg på en slik igjen skal jeg ha lenger tid, kanskje helt opptil 2 uker på reisefot. Gikk litt fort i svingene på denne turen. Men hadde uheldigvis ikke mer tid å avse.

Bilen vi kjørte var desverre ikke en Tysker kalt BMW, endte opp med en Saab 95tdi. Var en 06 modell med utrolig gode seter vel å merke. Merket ikke noe til de 600 mila. Men savnet 5ern en deeeeeeeeeeel ganger på turen, må det legges til. (Valgte saaben pga fri fuel only ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...