Kjennern Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Da var feriens roadtrip gjennomført. Ble litt av et maraton race, kjørte ca 600 mil på 6 dager Startet i Lillestrøm søndag kveld, kjørte ned til Helsingborg. Tok fergen til Helsingør, så rett til neste ferge i Danmark. Endte opp i Tyskland ved Puttgarden ca kl 0600 om morgenen. Bruke nesten 8 timer ned til Basel. Måtte kjøre her siden vi skulle opp i de Franske Alper til Jausiers for å se på Touren. Reiste så videre til Nice og Monaco. Her var vi noen dager og slappet av før vi satte farten mot San Remo i Italia og videre til Innsbruck og Berchtesgaden i Sør Tyskland. Måtte jo innom Ørneredet når vi først var i nærheten. Det var et utrolig byggverk på 1800 Meter. Moro å oppleve, kan anbefales. I Monaco var det mye kult Legger ut noen bilder fra Monaco, mye råe biler der. Legg merke til skiltet Og en liten wannabe tysker Har flere bilder men må bare få sett igjennom dem først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Ja veldig mange fine biler der nede som ikke vi har fullt så mange av Legg ut flere bilder:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Ohoi! mye pent der nede, men så har de vel litt over snittet i lønn en her i Norge Si ifra neste gang så er jeg med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 De røde ferrariene kunne man få kjøre selv for 85 Euro. (Med en co driver da) De kjørte den runden de bruker i Monaco F1 Angrer som en hund nå haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 6000 kilometer på 6 dager - utrolig hva man kan gjøre når veiene ikke er norske. Hørtes ut som en flott tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Ah, genial tur høres det ut som, og mange fete biler i Monaco ja . Var der selv i 2001, virker liksom som en helt annen verden i den byen/landet. Og fy flate hvor mesunnelig jeg er på din opplevelse av Touren. Er virkelig en ting jeg håper og oppleve i løpet av ikke mange år . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Kjekke bilder, men den nederste e60'n var vel ikkje m5? Hadde iallefall ikkje m5 bakfangern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Så ut som en kjempetur det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Dette hørtes ut som en kanonflott tur og en opplevelse for livet, kjennern. Morsomt at du deler opplevelsene dine her inne med masse flotte bilder. Kunne godt tenkt meg å ta en slik tur i løpet av de nærmeste årene, kanskje reise med et par biler fra Bimmers...? Kjekke bilder, men den nederste e60'n var vel ikkje m5? Hadde iallefall ikkje m5 bakfangern. Du har helt rett, det er ingen M5. Det er imidlertid noen kjennetegn som gør at du lett kan avsløre at det ikke er noen M5. Den mangler 2 stk eksosrør, M5 bakfanger, M5 trunk lid finisher og M5 sideskjørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Kjekke bilder, men den nederste e60'n var vel ikkje m5? Hadde iallefall ikkje m5 bakfangern. Les kommentaren min over bildet Dette hørtes ut som en kanonflott tur og en opplevelse for livet, kjennern. Morsomt at du deler opplevelsene dine her inne med masse flotte bilder. Kunne godt tenkt meg å ta en slik tur i løpet av de nærmeste årene, kanskje reise med et par biler fra Bimmers...? Der sier du noe, en hel flåte fra bimmers på Europa turne he he. Ja kan anbefale en slik tur, men ikke på 6 dager. Har lært av denne turen og skal jeg på en slik igjen skal jeg ha lenger tid, kanskje helt opptil 2 uker på reisefot. Gikk litt fort i svingene på denne turen. Men hadde uheldigvis ikke mer tid å avse. Bilen vi kjørte var desverre ikke en Tysker kalt BMW, endte opp med en Saab 95tdi. Var en 06 modell med utrolig gode seter vel å merke. Merket ikke noe til de 600 mila. Men savnet 5ern en deeeeeeeeeeel ganger på turen, må det legges til. (Valgte saaben pga fri fuel only ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Så har du en deilig 530dAT hjemme, og ender opp med å trille Saab? Det må være vemodig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Kan vel si det sånn at når vi kom til Tyskland så angra jeg som en hund..... Men siden saab'en var firmabil så angra jeg ikke når det var på tide med mer diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Firmakortet fungerer vel på 530en også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Kjekke bilder, men den nederste e60'n var vel ikkje m5? Hadde iallefall ikkje m5 bakfangern. Les kommentaren min over bildet Ah, beklager, det såg eg ikkje, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Firmakortet fungerer vel på 530en også? Shell kortet krever at man taster inn kjørte km så vi tok ingen sjanser. Men var en billig tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå