Gå til innhold

Vakker Kjøreskole Bil !

tmice
 Share

Anbefalte innlegg

hmmm.....helt vanlig østland/oslo skolebil dette her.

Leste et sted at kjøreskoler i osloområde, spes på vestkanten prioriterte dyre biler for å kapre kunder.

Prisen dems var ofte høyere også.

så en kjørelærer i en cosmosort e46 330i touring med full m-optikk og 19" bbs ch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det finnes mange rå kjøreskolebiler som denne stakkars E90en må konkurrere mot.. ;)

I Stavanger/Sandnes har det vært Imprezaer med Solberg-styling, E90 i motorsportfargene (mulig det er 320Si'er), Audi TT osv. Syns det er mindre spennende biler her i Tønsbergsområdet.

Jeg hadde kjøretimene mine i en E46 316i og en Renault Megane cab, og kjørte opp med en E36 318is coupé. Dette er jo da 9 år siden nå. Kjørte forøvrig opp til BE med en E39 520d. Det gikk trått med lastet henger bak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte E90 med full ACS pakke, med 19". Dog bare en 316. Det var fin kjøreskolebil :DEDIT:, så ikke bildene først, men akkurat lik den EHD postet over her :D

Er vel 5-6 stykker av dem her i byn. Er også en hvit E90 med sorte 19" med polert kant, som også er skolebil her i byn.. Så er mange fine kjøreskolebiler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så denne e90'en i Stavanger i vår en gang.

Fikk bare med meg bakenden, men ser ganske grom ut. :)

vxkic04hsrkkoub06wgc.jpg

gdz3rfo9bn7xiqsaex2s.jpg

Bilen jeg kjørte opp med, deilig bil og kjøre til og være en 3'er men herregud så treig!! :o

Disse blir snart lagt ut for salg, tror jeg?! hele gjengen skulle få de nye 5'erene til bmw iløpet av året.

husker jeg kantkjørte vinterdekka helt i starten, da ble han ikke fullt så glad., lurer på hva som skjer når noen kantkjører 20 tommerene hans! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøreskolen i stavanger som har dei E90 ACS'ene sliter visst en god del med bilene. Dem er visstnok for ''lave'' som kjøreskolebiler, og i følge kjørelæreren min fikk dei sponsa det meste for bilene :D Heftige biler, så absolutt! Kjørte en VW Golf 2.0 tfi 4 motion, og VW Tiguan hos Klepp trafikkskole eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøreskolen i stavanger som har dei E90 ACS'ene sliter visst en god del med bilene. Dem er visstnok for ''lave'' som kjøreskolebiler, og i følge kjørelæreren min fikk dei sponsa det meste for bilene :D Heftige biler, så absolutt! Kjørte en VW Golf 2.0 tfi 4 motion, og VW Tiguan hos Klepp trafikkskole eg...

Han lærern min prata om det engang på langturen.. tror det var 160.000 tilsammen for felger og stylingen samt understellet. Innvendig er den jo også veldig pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har vel ikke noen anelse om hvem som har sponsa endel av bilene? det er vel ikke Bavaria selv?

Jeg tror han læreren din mente at kjøreskolen sponser lærerene og deretter gir dem disse bilene til en litt bedre pris?

Om dagen så er disse bilene skolebiler, men om kvelden er de privatbiler.

tviler på at verken bavaria eller ac ville sponse en kjøreskole i stavanger.

så det er nok kjøreskolen selv som har sponset lærerene sine med en ekstra pen bil! ;)

nå blir jo forøvrig disse bilene lagt ut for salg snart vil jeg tro, iløpet av året skulle de to som har disse få den nye 5 serien.

den jeg kjørte hadde runnet 90.000 i april iallefall. så disse bør gå billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjoda eg fekk kjøre en sur gammal vectra en gang i 2003 da eg tok lappen. Og den vectraen var sløv. Men måtte le av kjørelærern på glattkjøringa; hu sleit ut håndbrekket så det begynte å lukte og ryke, for hu klarte ikkje å få meg til å snurre. :D hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. hadde flaks på glattkjøringa jeg da.... slapp å kjøre mondeoen, fikk kjøre disse petter solberg lookalike bilene som ab trafikkskole i fredrikstad kjørte rundt i:)

Kjempe morsomt:) hatten av for disse subaruene, nydelige biler å kjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...