SiLvEr_ Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 fungerer volumknappen? når jeg skrur på min så kan den plutselig finne ut å gi full styrke. skvetter hvær jævla gang pris?
wabby Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Opp!.. Har også et grøftelys (høyre side), etter fangerbytte. (oppdaterer første tråd)
marius paulsen Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 send meg nr og pris på cd veksleren på en pm.
SiLvEr_ Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 fungerer volumknappen? når jeg skrur på min så kan den plutselig finne ut å gi full styrke. skvetter hvær jævla gang pris?
wabby Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Den funker som den skal ja Anlegget funket som det skulle da det ble demontert i sommer.
wabby Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Selger følgende tatt ut av en E39:- Kassettspiller - CDveksler /m ramme - Forsterker /u ramme - Display (som er under kassettspiller), ingen pixelfeil. - Pre-Facelift nyrer - Grøftlys, høyre side (passasjerside) Alt er tatt ut i sommer da jeg bygde om til 2DIN spiller og byttet ut orginalforsterkeren. Alt fungerte 100% da det ble tatt ut. Har fjernet den svarte plasten forran Flippdekselet til kassettspilleren. Men selve flippen er der fortsatt. Så det er bare å lime på ny plast avhengig av hvilken farge du har i dashbordet ditt. Nopp, ingen pixelfeil
wabby Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 goodie!prisantydning? Send meg PM så blir vi sikkert enig. Hele sulamitten med kasettspiller og ramme eller kun display? For the record; kasettspilleren har jeg aldri brukt, så den vet jeg ikke noe om
Robin L Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 hvor mye skal du ha for grøftlyset på passasjer side? mye steinsprut på det?
wabby Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 klart å fint glass. Kom med bud. Hvor bor du?
Robin L Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 bor i kr.sUnd.så må nok sendes. aner ikke hva sånt er verd... 200kr? mitt sprakk pga steinsprut :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå