Hefner Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 478#bilder Han drømmer vel en smule vel hehe. bare stiger og stiger i verdi den bilen hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Fin bil, men bare verdt halvparten. Mange drømmere de ute... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 får en fin e39 for den prisen der!! jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Men så er ikke en e39 fin i forhold til 34'n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 pen bil da, og om den er så strøken som annonsa vil ha det til, så er ikke prisen så gærdi. om man deler den på to altså... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 oida... fin bil, men får da være grenser på hva man trur ting er verdt... halver prisen så snakker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Skikkelig flott E34, men jeg hadde tatt en 10 år nyere E39 any day.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Sattan da, da må jo nesten min 520 være verd sånn ca 60-70 ettersom den ikke er helt strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Men så er ikke en e39 fin i forhold til 34'n... Det er det dummeste jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Men så er ikke en e39 fin i forhold til 34'n... Det er det dummeste jeg har hørt på lenge! Hvorfor er det dumt at noen syntes andre biler er finere enn andre? Klar over at e39 er nyere etc.. . Så hvordan katogoriserer du hva som er fint da, etter modell? Edit: forøvrig syntes jeg bilen i annonsen så veldig fin ut jeg. Litt stiv pris når den er på 110 000kr men kansje nærmere 65-70000kr hadde vært mere passende mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Men så er ikke en e39 fin i forhold til 34'n... Det er det dummeste jeg har hørt på lenge! Hvorfor er det dumt at noen syntes andre biler er finere enn andre? Klar over at e39 er nyere etc.. . Så hvordan katogoriserer du hva som er fint da, etter modell? Sett 1 orginal chromeline e34 ved siden av 1 orginal chromeline e39. Ikke kom her og si at e34 er finest da. Men, hvis vi da kommer innpå lettere moddet biler som din e34 så er ting anderledes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Poenget mitt var iallfall at folks syn på hva de liker er inviduelt men noen har mere sjeel enn andre. Dette kan f,eks gjøres av personlig preg som litt moding. Men enkelte modeller har faktisk noen fine former som gjør de uten moding spesielle. Syntes e39 er fine biler jeg men e34 har mere sjeel ennå. Tror ikke e39 vil oppnå like mye sjeel som e34, men som var inne på kan moding gjøre mye som alikevel skape enkelte biler finere enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Men så er ikke en e39 fin i forhold til 34'n... Det er det dummeste jeg har hørt på lenge! Alle har ikke samme smak vettu lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Der skjønner vel også poenget til denn karen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Der skjønner vel også poenget til denn karen: Hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg