Mr_///M Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 det var pennnn http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Dette er den peneste BMW'en du kan få etter min mening. Sælig innenfor rimelighetens grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 Dette er den peneste BMW'en du kan få etter min mening. Sælig innenfor rimelighetens grenser. en av de peneste ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Smaken må vel avgjøre hva som er et av de peneste "bygga" til Bmw. Hos meg kommer denne veldig høyt. Beklager at jeg "stjal" et av bilda dine Magnus , men det var fordi det var et godt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 E9 er uten tvil en av BMW´s mest elegante modeller... spesielt når de er rustfrie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Strøken den ja!!! Og egentlig et praktfult bygg av bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Alltid en fryd å se en pen E9 - og denne virket veldig lovende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Enig E9 er smykket :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Bare synd at ikke alt er holdt 100% orginalt når bilen ellers er en så velholdt klasikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Smaken må vel avgjøre hva som er et av de peneste "bygga" til Bmw. Hos meg kommer denne veldig høyt. Beklager at jeg "stjal" et av bilda dine Magnus , men det var fordi det var et godt bilde Hehe, derfor jeg skrev innenfor "rimelighetens" grenser. Veit ikke hva 507 ligger på i pris for tia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Bare synd at ikke alt er holdt 100% orginalt når bilen ellers er en så velholdt klasikker. Men når eieren kan prioritere å bruke tid på BMW-emblemer på toppen av dempertårnene, må jo selve bilen være i 100% perfekt teknisk stand, da, eller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå