Ad|oS Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Hvis til og med du kan vinne er det jo bare å melde seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 men kjipt å se på bilene som skal "sladde" da... tilogmed jeg kan jo vinne breisladden når det er blaut... ... kommer vel litt vel ann på hvem som tauer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 holder på å fikse nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 http://www.pent.no/vaer.aspx?sted=Krist ... tidsvarsel SOOOOLLLL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 nydelig vær i rogaland idag, så regner det med det blir kortbukse vær i kr.sand også..? kjører om 15min nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 var jo en konge dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Utrolig bra treff! (som vanlig...) Noen som vet om noen STORE streetmeets til kvelden/natta? Greit oppmøte fra Bimmers også... Ser i ettertid at t.o.m jeg kunne stilt ut. Mange som "stilte ut" bare for å slippe å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 ja, ole, skulle nesten det hmmm.. nei, vet ikke om noe, vet du? bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 noen bilder? så bilen din mysild,likte den,eneste eg ikkje likte var sotingen på tåkelysa og blinklysa,og for mørk på vinduan he he godt ikkje alle har samme smak,da hadde bil verden blit kjedlig as bra treff,brodaren fikk bokal for m3en sin og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 er jo det som er meningen å ha det mørk ingen andre som har det nesten... hehe... sotinga er den lysete jeg kan få tak i uten å bestille 43%... men men... hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 er jo det som er meningen å ha det mørk ingen andre som har det nesten... hehe... sotinga er den lysete jeg kan få tak i uten å bestille 43%... men men... hver sin smak eg falt sjukt for gten som var der i dag,likte hele bilen egentlig(tror det var tommy sin)utrolig fine bmw det der.tok du mange bilder i dag?glemte selfølgelig camra eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 ja, ole, skulle nesten det hmmm.. nei, vet ikke om noe, vet du? bilder kommer Brillefint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 er jo det som er meningen å ha det mørk ingen andre som har det nesten... hehe... sotinga er den lysete jeg kan få tak i uten å bestille 43%... men men... hver sin smak eg falt sjukt for gten som var der i dag,likte hele bilen egentlig(tror det var tommy sin)utrolig fine bmw det der.tok du mange bilder i dag?glemte selfølgelig camra eg tommy sin det ja... hmmm... jeg og ad|os som tok bilder hehe... tok vel 300, men sikkert bare 20 brukbare... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 er jo det som er meningen å ha det mørk ingen andre som har det nesten... hehe... sotinga er den lysete jeg kan få tak i uten å bestille 43%... men men... hver sin smak eg falt sjukt for gten som var der i dag,likte hele bilen egentlig(tror det var tommy sin)utrolig fine bmw det der.tok du mange bilder i dag?glemte selfølgelig camra eg tommy sin det ja... hmmm... jeg og ad|os som tok bilder hehe... tok vel 300, men sikkert bare 20 brukbare... hehe... ler har dorlig tru på dere som fotgrafer du hehe den bilen likte eg veldig godt,fikk enda mer løstpå gt nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå