Bimmerlars Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Skaff dere coop kort. Får 30 øre pr. liter hos yx og esso ikke yx lenger... coop sluttet med yx i mai i fjor, hvis noen får rabatt der enda, tror de bare at de gjør det... det er esso og statoil som har coop nå Ja, det stemmer
BRIO Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Cresco er brukbart. 6% første to måneder, og så 4% etterpå. På alle stasjoner, og på alt man handler på bensinstasjonen.Men Kash gir best i lengden. Her er en oversikt: http://www.kortogkontant.no/kredittkort/bensinkort/ Jeg vraket Kresko til fordel for Kash. CresCo har høyt fakturagebyr som gjør at du må fylle noen liter for å dekke inn dette. Fant ut at jeg ville gå ca i null med Crescokortet. Ingen vits i det da
wabby Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Ang Kash... Hva i helvete må til for å komme igjennom bestillingen? Jeg har ingen betalingsanmerkninger, er 27 år og har minstelønn på 405000. Likevel får jeg avslag.
Jealous_much Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Ang Kash... Hva i helvete må til for å komme igjennom bestillingen?Jeg har ingen betalingsanmerkninger, er 27 år og har minstelønn på 405000. Likevel får jeg avslag. Det er veldig merkelig.. Har du snakka med de på tlf?
wabby Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Nope, men sendte de mail med engang det kom. Var borti noe tilsvarende engang, var 19 år og fikk stadig spam i posten. "unn deg ditt", "unn deg datt"... Ta et mini lån her og der osv... Til slutt så bestemte jeg meg får å ta et lite lån, tror det var 10.000 eller noe. Fylte ut og fikk avslag. Ringte og fikk i svar at alle over 18 kan søke, men alle under 22 (tror jeg) får automatisk avlsag. Hvorfor i helvete kan de ikke bare si at man må være 22 år? Neida, de vil jo ha en potensiell kundekruppe... Når jeg ble 22 (eller nå den grensa var), så starta all reklamen fra samme selskap igjen.
[space] Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 hm, så med kash kortet, som kommer best ut, vil jeg spare ca 350 kroner I ÅRET, med den kjørelengden jeg har nå. Da sitter jeg heller hjemme og ser på tv EN ekstra lørdagskveld, eller eventuelt bare tar én øl på byen en gang det er fest. Men jeg fyller gjerne på søndager da.
bernhell Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Skaffet meg et Visa Kash kort. Ble best i test på i Dine Penger. 5% rabatt på bensin og varer uansett bensinstasjon, ingen gebyr på handel og faktura.5% rabatt på 13kr/literen er 65øre/literen i rabatt. Har enda ikke mottatt første faktura så det blir spennende å se om alt er som lovet i test og betingelser for kortet. (Noe med liten skrift ????) Har hatt kash siden tidlig i vår, og funker veldig greit det. Det som forøvrig er litt skummelt for min del er at det automatisk dukker opp i nettbanken med bare 200 kr eller hva det nå er i automatisk trekk. Eg må liksom inn i "vedlegget" i nettbanken å se hvor mye det har påbeløpt seg, og så fylle inn rett sum til betaling. Siden eg ikke oppdaget dette med engang, blei det litt av en heftig regning etter 2 mnd... Forøvrig kjipt at det er et tak på bare 30000 kr i året. Menmen det utgjør jo 2 gratis tanker nesten...
BRIO Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 har fått de første regninger nå. 5% på pumpepris trukket fra på faktura. Sparte over 200 kr i sommer
Hyggmaister Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Hva med å heller leie en oljetanker, dure ned til dubai eller noe sånn, og fylle hele driten til 50 øre literen? Er det egentlig "ulovlig" - på lik linje som med for eks alkohol - å importere bensin btw?
BRIO Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Det er vel stortsett toll på alle varer, men et "fribeløp" på type ferieimport. Dubai
Mr.Silver Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Ang Kash... Hva i helvete må til for å komme igjennom bestillingen?Jeg har ingen betalingsanmerkninger, er 27 år og har minstelønn på 405000. Likevel får jeg avslag. Fikk beint avslag på søknad jeg også, sendte en mail å kortet lå i posten bare en liten uke etter.
skisseper Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 fikk avslag jeg også. 0 gjeld ugift og med fast jobb. sånt stress da
skisseper Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 sendte en søknad på cresco bar jeg nå http://www.crescocar.no/ er gratis å ha og bruke, samt at du får en nettbank til å administrere etc og følge med. personlig setter jeg bare inn noen tusenlapper på kortet og bruker det som betalingskort så slipper man de irriterende gebyrene og rentene som spiser opp fortjenesten
Dirty Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 yx kort:gult kort er et kontantkort, du får utbytte i januar, februar og må betale hver gang... det får du 30 øre i rabatt per liter på UANSETT pumpepris sølv, så har du 10 øre med 0-5000 liter tror jeg det er, og 20 fra 5000-10 og 30 fra 10 og til 20 eller noe sånn... husker ikke helt nøyaktig... men dette er et mastercard der du får regning, så har man dieselkort til firmaer, disse har individuell rabatt... yx kort med mere rabatter kommer på PUMPEPRIS dvs koster diesel 14 korner og du har 70 øre, betaler du 13.30, men er dieselen på 13, får du 0 rabatt (eller det som er etter avtalen), og hvis du da har det gule, får du jo 30 øre uansett, altså 12.70 som du da betaler... statoil har 28 øre rabatt ved coopkort og esso 30 øre... stor bløff. fikk aldri noen penger jeg. + jeg jobbet på yx hater YX fra nå av tvang meg til å dra et ekstra kort i lang tid i troa på at jeg skulle få noen penger. men neida.
crizi Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 yx kort:gult kort er et kontantkort, du får utbytte i januar, februar og må betale hver gang... det får du 30 øre i rabatt per liter på UANSETT pumpepris sølv, så har du 10 øre med 0-5000 liter tror jeg det er, og 20 fra 5000-10 og 30 fra 10 og til 20 eller noe sånn... husker ikke helt nøyaktig... men dette er et mastercard der du får regning, så har man dieselkort til firmaer, disse har individuell rabatt... yx kort med mere rabatter kommer på PUMPEPRIS dvs koster diesel 14 korner og du har 70 øre, betaler du 13.30, men er dieselen på 13, får du 0 rabatt (eller det som er etter avtalen), og hvis du da har det gule, får du jo 30 øre uansett, altså 12.70 som du da betaler... statoil har 28 øre rabatt ved coopkort og esso 30 øre... stor bløff. fikk aldri noen penger jeg. + jeg jobbet på yx hater YX fra nå av tvang meg til å dra et ekstra kort i lang tid i troa på at jeg skulle få noen penger. men neida. fikk igjen 300kr eller noe av dem jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå