NINK Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Sikkert et latterlig spm, som jeg burde visst svaret på, men her kommer det allikevel: Se vedlagt bilde av midtkonsollen i min E34 - betyr dette at jeg har Air Condition eller ikke? Skal bytte radiator og da er det visstnok av betydning.
S.Arnesen Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 kassett spiller har du å.... det er ikke ofte man ser lenger.. hehe
NINK Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Tusen takk for svar. Nå som jeg har fått stadfestet at jeg har AC, så fungerer i så fall ikke denne særlig bra. Det kan sikkert være flere årsaker til dette.... Kan en mulig årsak være at radiatoren som sitter i nå er feil??? Legger vet det par bilder av radiatoren; 1 - sett fra venstre - vannslange øverst til venstre rett utenfor bildekanten 2 - sett fra høyre - vannslange nederst I og med at jeg har AC, skulle det gått noen flere rør inn i radiatoren da i og med at det har noe å si når man skal kjøpre ny? Igjen, tusen takk for svarene.
hagenisse Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Nå som jeg har fått stadfestet at jeg har AC, så fungerer i så fall ikke denne særlig bra. Det kan sikkert være flere årsaker til dette.... Men det første å sjekke er at du faktisk har gass på anlegget.. Stikk til noen med klimautstyr.
fredriko Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 jeg har nett lik konsoll i min e34 og der som resirkulasjonsknappen hans er, der har jeg en stor A med en runding runt, jeg har og den snøkrystallen. :S
TheBirg Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Sjekk i fronten. Har du 1 radiator så har du ikke AC. Har du 2 separate radiatorer så er den siste egentlig en kondensator til AC systemet. (De bildene du har lagt ut er av den vanlige kjøleradiatoren til motoren)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå