helgeb Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 på tide med en update her nå, powerflex diff. foring montert, fikk handlet inn ireland engineering 22/25mm stab. stag her om dagen, hjelp til montering fikk jeg også klar for autoslalom på søndag med toyo888, håpe det blir bedre tider da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Blir spennende å se hvordan det fungerer med de stabstagene. Ikke bra hvis det blir _for_ stivt heller. Hvor tykke er de orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Originalt er det 19 fremme og 14,5 bak. Tror ikke du bør ha de for stramme. På min har jeg 22/18 og de er ikke satt på det strammeste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Såpass! Da blir det garantert ikke mye krenging! Brutal forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Sykt rent og pent under bilen Helge, herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 nå er den faktisk ekstremt møkkete under etter møte med regnvær , alt er jo nedplukket og lakkert/utskiftet forrige vinter i understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Med 22/18 har jeg gått opp 80 prosent i stivhet foran, og 137 prosent stivere bak. Du har økt enda mere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 trur jeg tusler en tur innom gardemoen søndag.. hehe teste litt... hehe du skal el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 ja skal på gardermoen på søndag, må ta turen så jeg får hørt lyden med carbon innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 da var stab staget foran på plass, nye justerbare uni-ball lenkearmer og r-dekk montert, har ikke test kjørt ennå, men "jukket" sideveis på karosseriet, den virket uhyggelig stiv!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Tar sikkert litt kjøring til før du vender deg til oppsette. Hypper gromt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 tror det blir knall bra... hehe stiller med gatedekk jeg... hehe blir bare ett par timer så håper det ikke kommer så mange... heheh så jeg får kjørt litt...må dra i 3 tiden for å rekke hjem om med bilen og tilbake til gardemoen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 fikk testet understellet på autoslalom grundig i dag også . etter ca 300m sa det pang og null fremdrift!, bilen er fraktet inn i garasjen, mistanke om knekt inngående aksel på girkasse, så får se når arbeidslysten kommer tilbake stor takk til thorbjørn som stilte opp og fikk fraktet den trygt hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 håpe det ikke er noe alvorlig da. var bare fint med en kjøretur vettu. er jo ikke vær dag man frakter rundt på e30 m3 heller hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 så bilen din sto på vei inn på baneområdet. Synd :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå