helgeb Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Blei rimlig kåt når jeg kom på r1`en vel var heftig den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 bilder av nye vogna!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Knall fin E61. Noen små stæss så blir den dønn strøken. Gratulere så mye Helge med ny vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Interesert i cecotto vinge til bakluka på m3n? den løave under hovedvingen som sitter på bakluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 har ikke skjedd mye her siste året, bilen starter og går, trenger noe justering av map så vi får se til våren,planen er en del banekjøring til sommeren. legger ut flere bilder senere i kveld ellers er strax e46m3 bygget mitt ferdig, er en grunn til at e30`n har stått i ro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 legg ut no bilder nå. veit du ikke sitter og dasser på sofan som meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 skjer ikke akkurat mye her, fikk på et par nye 225/45-16 gateslics bak, lakkert stivningsstaget i motorrommet mattsvart, byttet ratt, og den originale bavaria-kasett spilleren fikk vike for noen instrumenter, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 vakke den gamle e30 dynga jeg tenkte på da din nisse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 vakke den gamle e30 dynga jeg tenkte på da din nisse og 3.6 er ikke ussel motor forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Desember 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2016 ser det er 3.5 år siden update her, bilen står snart klar for lakk i garasjen, motor er på gulvet til overhaling av topp og diverse. driver akkurat å bytter utv. fra 3,65-3,15, da dette blir en cruisebil forhåpentligvis klar til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Desember 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2016 BjornarHS, Maggi93 og Sondre92 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Desember 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2016 (endret) litt oppdatering her, overhalte diffen med ny 3.15 utveksling da det satt 3.64 fra før, kommer til å pase ypperlig da dette ikke blir noen baneræcer lengre, ellers er topp til overhaling, bakplate skal skiftes, så bærer det til lakkering til original lachsilber farge. om noen har en original oljekjøler liggende er jeg intresssert, passer fra 325 og m3. god helg folkens! Endret Desember 19, 2016 av helgeb hsd, HalvorK og m3e30 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 Nettopp lest gjennom heile tråden og må sei at bilen ser mykje bedre ut no enn den gjorde i starten. Merkelig kor mykje litt senk og diverse småting gjer med ein bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Desember 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2016 (endret) det bildet lenger opp på siden her er med D2 understell, nå er det montert splitter nye fjørbein med bilstein B8/eibach fjærer på, så blir nok ikke så lav lengre.så og si alt er nytt nå under bilen..... Endret Desember 19, 2016 av helgeb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå