Gå til innhold

vibrasjon e39

hauken
 Share

Anbefalte innlegg

har vibrasjon i bilen, passasjersetet foran rister,virker som de kommer bakfra.hadde urunde felger før,trodde de var de som gjorde de,har kjøpt nye nå,men de ble ikkje noe særlig bedre,nei...noen som har vært borti dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Odd-M!

Søk litt på forumet. Jeg vil anbefale deg en sjekk av bilen på autorisert BMW-verksted. Det er mange e39 eiere som har byttet det ene og det andre på bilen etter tips, uten å komme problemet til livs. Blir fort mye dyrere enn et verkstedsbesøk. Jeg tok bilen på verksted da jeg fikk problemer med risting i rattet når jeg bremset. Det var ikke bremseskivene som de fleste foreslår med et slikt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Odd-M!

Søk litt på forumet. Jeg vil anbefale deg en sjekk av bilen på autorisert BMW-verksted. Det er mange e39 eiere som har byttet det ene og det andre på bilen etter tips, uten å komme problemet til livs. Blir fort mye dyrere enn et verkstedsbesøk. Jeg tok bilen på verksted da jeg fikk problemer med risting i rattet når jeg bremset. Det var ikke bremseskivene som de fleste foreslår med et slikt problem.

Jeg ville gjetta på slitte endeledd, evt nedre bærekule...

Hva var feilen da? .)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Integralarmer bak og casterstagsforinger ble byttet. Om begge disse tingene var årsak sammen, eller om bare en av de var årsak til vibrasjonene får jeg aldri vite, men problemet forsvant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...