hauken Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 har vibrasjon i bilen, passasjersetet foran rister,virker som de kommer bakfra.hadde urunde felger før,trodde de var de som gjorde de,har kjøpt nye nå,men de ble ikkje noe særlig bedre,nei...noen som har vært borti dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Traversforinger og casterstag tenker jeg. Min var sånn før jeg fikk bytta dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 hørtest dyrt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 traversforinger på gs til 550.- ser da ut som.... :S menne kor e da casterstag ligge??? har litt samme problem med min... Men eg vait no ikkje om da e bake eller framme ristinga kjem ifra da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 litt usikker selv,kan godt komme framme ifra,vanskelig å si dette,men kjennes ut som det kommer bakenfra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Bremseskiver? Blir ganske lett kast i bremseskivene på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Lykke til, det er alt jeg sier. Søk på "E39" og "vibrasjoner" på diverse BMW-forum og du blir neppe noe klokere da det ser ut til at problemet kan være alt mulig rart. Sjekk denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... ibrasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Enig med Odd-M! Søk litt på forumet. Jeg vil anbefale deg en sjekk av bilen på autorisert BMW-verksted. Det er mange e39 eiere som har byttet det ene og det andre på bilen etter tips, uten å komme problemet til livs. Blir fort mye dyrere enn et verkstedsbesøk. Jeg tok bilen på verksted da jeg fikk problemer med risting i rattet når jeg bremset. Det var ikke bremseskivene som de fleste foreslår med et slikt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Enig med Odd-M!Søk litt på forumet. Jeg vil anbefale deg en sjekk av bilen på autorisert BMW-verksted. Det er mange e39 eiere som har byttet det ene og det andre på bilen etter tips, uten å komme problemet til livs. Blir fort mye dyrere enn et verkstedsbesøk. Jeg tok bilen på verksted da jeg fikk problemer med risting i rattet når jeg bremset. Det var ikke bremseskivene som de fleste foreslår med et slikt problem. Jeg ville gjetta på slitte endeledd, evt nedre bærekule... Hva var feilen da? .) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Integralarmer bak og casterstagsforinger ble byttet. Om begge disse tingene var årsak sammen, eller om bare en av de var årsak til vibrasjonene får jeg aldri vite, men problemet forsvant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå