Gå til innhold

Selgeradvarsel: Kim Bonnevie Høyer / speedster911.no


schnellfahrer
 Share

Anbefalte innlegg

Håper moderatorer bærer over med meg og tillater en tråd som advarer mot en selger som har knust bildrømmer for mange bilentusiaster i Norge over mange år. Dessverre kjenner vi i Porsche Club Norge alt for godt til Kim og hans måte å drive butikk på. Klubben har jobbet for å gjøre bilentusister over hele Norge kjent med hvilke erfaringer kunder av Kim Bonnevie Høyer har. Dessverre har KBH krevd nok ett offer.

Igjen en Porsche-entusiast.

Vi håper at klubber over hele Norge kan stå samme og fortelle om denne selgeren. Fint hvis dere tar initiativ og poster dette til andre bilforum dere måtte være medlem av.

http://www.nettavisen.no/innenriks/article2115943.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ringe en alarmbjelle når et firma ikke har råd til å ta inn en bil i den prisklassen uten kundes hjelp/penger.Det advares jo opp og ned og i mente om ikke å betale på forskudd.

Selvfølgelig tragisk for kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er selvfølgelig helt OK... dette kunne like gjerne ha vært en BMW. Den beste måten å forhindre slike banditters fremferd er nettopp innlegg som dette i aviser og på interenettet. Jeg håper vedkommende får tilbake pengene og at han en vakker dag blir eier av en klassisk 911.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en stor grunn alene til å være med i nettforum! Kjenner jo meg selv igjen i en liknende sak, da jeg kjøpte dekk over nettet. Alt så jo proft ut - men et søk på google var alt jeg burde ha gjort i forkant :wink:

Anbefaler alle å søke litt info om folk eller bedrifter de vurderer å handle fra, FØR de handler... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at nettavisen kommer med ein artikkel om dette! Når eg studerte finn og autodb for å kjøpa drømmebilen, var det ikkje langt ifra at eg tok kontakt med Kim! Han hadde ein ganske lik bil som i artikkelen til salgs. Eg er ingen bilekspert og Kim er vist ganske flink å prata for seg, so det kunne ha gått gale! Heldigvis fann eg ein annen bil som eg ikkje akkurat er missfornøyd med! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like synd når noen får bildrømmen ødelagt av foretak som ikke holder det de lover. :(

Dette er vel samme Kim som har annonsert denne en stund:

CSi på finn.no Selv ble jeg temmelig raskt naturlig skeptisk siden annonsen ikke sier noe om at bilen er i USA, og når den er ventet til Norge... Legg forøvrig merke til selgers telefonnummer - det ultimate nummeret for en Porsche-entusiast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke midler og resurser til og ta en slik støyt, så gir man heller ikke fra seg kroner før produktet er besiktiget og godkjent av kjøper.

Dum? tja...

Godtroende og mest sannsynlig altfor snill denne mannen som har blitt "lurt" her.

Jævlig at sånne folk som regel kommer lett unna det hele med kun tomme trusler om knuste knær og andre legemsfornærmelser.

Det er da tilgangen på resurser gjør seg gjeldende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydligvis at selger spiller et høyt spill med denne måten å selge på. Les også kommentarene under artikkelen, og spesielt den lengste, så forstår man virkelig hva denne mannen holder på med :shock:

Dumsnill eier, ja så absolutt. Poenget er derimot at det er selger, og ingen andre, som er ansvarlige for denne tullete situasjonen.

Krav om forhåndsbetaling av bil sier mye om firmaet. Iallefall for en bil i den prisklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...