Torek Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Hvis jeg melder meg inn på treffet, gjelder medlemsskapet mitt da ett år fremover i tid, eller kun frem til årsskiftet 08-09? det skal gjelde et år vel Ja, tipper det.. Hvis ikke hadde det vært et merkelig opplegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Medlemskapet gjelder ett år fra da man melder seg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 noen som vet åssen det er igjen med plasser på hotellet BMWCCN holder BMW timen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Fullt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Hvis jeg melder meg inn på treffet, gjelder medlemsskapet mitt da ett år fremover i tid, eller kun frem til årsskiftet 08-09? det skal gjelde et år vel Ja, tipper det.. Hvis ikke hadde det vært et merkelig opplegg Skal ikke mer enn 2-3 år tilbake, da var det betaling per kalenderår. Det lønte seg ikke å melde seg inn i november for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morv-e28 Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Noen som skal kjøre fra Trondheim og nedoover? jeg og alan skal kjøre sammen med noen medlemmer av trøndelagsavdelingen til Bmw ccn skal kansje ta en tur nedover jeg å. hvor er det oppmøte for trønder ligaen da? kansje jeg henger meg på...... overnatting på elverum noen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Vet ikke helt hvor vi trønderne skal møte opp. Vi er ihvertfall en liten gjeng som skal kjøre som du kan henge deg på. Jeg skal overnatte på Bmw hotellet på elverum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 hepp! jonner'n stiller bil og godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Blir vel til at jeg tar turen dit på lørdag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Vet ikke helt hvor vi trønderne skal møte opp. Vi er ihvertfall en liten gjeng som skal kjøre som du kan henge deg på. Jeg skal overnatte på Bmw hotellet på elverum Når tid drar dere da? Og hvilken vei tar dere nedover? Hadde vært artig og slengt seg med konvoien en plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Blir vel til at jeg tar turen dit på lørdag ja Ja, skal vi prøve å trille nedover samtidig Mr.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Torek: Ja-a, det må vel gå an Fra Oslo mener du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 har ikke helt klart å følge med i tråden her jeg, men er det kolonne fra oslo på lørdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Det pleier å være en kolonne fra Shell på Skedsmokorset lørdag morgen. følg med her og på BMWCCN-forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Ser ut til at fordelingskassa mi har klart seg,så da er det vel fare for at det blir litt kjøring på meg også. Skal nok å titte på lørdag,og kjøre på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå