S.Arnesen Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 muligens jeg tar en tur oppover.... aner ikke hvor banen er, men det finner man ut av;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Bare å henge seg på en bmw det:) Er ikke så vannskelig å finne veien egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Vet ikke helt hvor vi trønderne skal møte opp. Vi er ihvertfall en liten gjeng som skal kjøre som du kan henge deg på. Jeg skal overnatte på Bmw hotellet på elverum Når tid drar dere da? Og hvilken vei tar dere nedover? Hadde vært artig og slengt seg med konvoien en plass... Vi kjører etter arbeidstid på fredag tror jeg. Eksakt klokkeslett har jeg ikke fått enda. Må høre med resten av trondheimsgjengen når. Vi kjører nok Østerdalen da det er kortest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 For de som bruker facebook BMW Våler Event Her er det flere som kjører sammen fra Haugesund & Bergen. Hvor er det dere kjører fra bergen da? Vett ikke hvor i Bergen vi møtes enda, men kommer tilbake med info om flere er int i og være med Tenkte mest på hvilken vei dere tok nedover for å komme dit, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Håper mange kommer for å stille ut bilen. STOR premiering lørdag! Bilbedømming lørdag kl.11-14. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=473875 MØT OPP! Lørdag kveld etter felles middag på Hotel Central i Elverum blir det STORT lotteri. Godsaker som loddes ut kommer fra Alf Lie Motor auto-trio.no autozentrum.no bmw.no felumb.no hartge.no koed.no kcl.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Har du handlet deg 6er eller, Vegard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 jeg kommer IKKE!!!! FAEN ASS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hvorfor ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Vet ikke helt hvor vi trønderne skal møte opp. Vi er ihvertfall en liten gjeng som skal kjøre som du kan henge deg på. Jeg skal overnatte på Bmw hotellet på elverum Når tid drar dere da? Og hvilken vei tar dere nedover? Hadde vært artig og slengt seg med konvoien en plass... Vi kjører etter arbeidstid på fredag tror jeg. Eksakt klokkeslett har jeg ikke fått enda. Må høre med resten av trondheimsgjengen når. Vi kjører nok Østerdalen da det er kortest. Ok, da kommer dere vel innpå E6 ved Dombås da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Hvorfor ikke det? fordi jeg har 1 prosjekt og 2 konteksamener på mandag og tirsdag og en eksamen på fredagen.... så all tia går på lesing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Tjah.. Slik er det med DEN saken.. Vi staute arbeidskarer (jeg, Vegard og Anders) får ta turen alene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hehe, stemmer det Kevin (Med kanskje et aldri så lite "Switcharoo" triks til helga...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Jaja, daså!! Dumt da sondre. Switcharoo triks ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Langtidsvarselet melder overskyet, men opphold. Betyr vel at jeg må polere bil i helga det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Synd du ikke kommer da Sondre! Blir vel en liten bilshinings på de fleste av oss tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå