BreitBau Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Ja.. Blir rart om det blir switcharoo. Skal få polert likevel jeg
patricko Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Kommer å prøver m3`n. jobber på spreng for å bli ferdig!
hagenisse Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Blir vel en liten bilshinings på de fleste av oss tenker jeg Jeg møter med møkkete bil!
Larsegutt Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Skal vi starte konvoien fra tresfjorden da patriko?
oddis Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Blir vel en liten bilshinings på de fleste av oss tenker jeg Jeg møter med møkkete bil! Hehe, du er som meg skjønner jeg. Lar bilen bli skitten slik at skitten dekker de verste rustangrepene... Genialt...
hagenisse Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Hehe. Rust er ikke akkurat Z3n største problem, så for min del er det mest for at det er så kjipt å ha brukt mange timer på bilvask når man fyker av banen.
Oddey Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Fikk polert bilen idag, håper den holder seg shiny frem til neste helg .
vetu03 Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Får vel polere og få fikset alt småtteriet som jeg ikke har hatt tid til før i helgen ja. Hva gjør jeg foresten når jeg glemte å krysse av for oblat når jeg betalte medlemskontigenten min for i år som jeg var litt sein ute med..?
Geir Anders Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Hehe.Rust er ikke akkurat Z3n største problem, så for min del er det mest for at det er så kjipt å ha brukt mange timer på bilvask når man fyker av banen. Planer om å havne i sandfella i år også?
[space] Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Jeg har planer om å holde meg PÅ banen jeg da, så da er det vel greit med en vask Så blir det vel en del fotografering i år også tenker jeg.
johjoa Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Gleder meg til dette! lurer på nårtid jeg skal komme, lørdag eller søndag... blir nok bare ene dagen.
Steffan C Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Gleder meg til dette! lurer på nårtid jeg skal komme, lørdag eller søndag... blir nok bare ene dagen. Er du ute etter å få kjørt flest runder på banen, så kom på Søndag. Vil du se flest mulig fete BMW'r, så kom på Lørdag. Alltid mest folk på Lørdag, og da får du jo også med deg den store artige kollonna fra Skedsmokorset kl 07 på morran .
Henrik K Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Hva gjør jeg foresten når jeg glemte å krysse av for oblat når jeg betalte medlemskontigenten min for i år som jeg var litt sein ute med..? Vi har med oppdaterte medlemslister, så hvis du har betalt finner vi deg der. Hvis du betalte før mai i år, kan jeg sjekke lista fra Rudskogen hvis du ønsker. Send meg navn evt medlemsnummer på PM, så sjekker jeg for deg.
vetu03 Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Hva gjør jeg foresten når jeg glemte å krysse av for oblat når jeg betalte medlemskontigenten min for i år som jeg var litt sein ute med..? Vi har med oppdaterte medlemslister, så hvis du har betalt finner vi deg der. Hvis du betalte før mai i år, kan jeg sjekke lista fra Rudskogen hvis du ønsker. Send meg navn evt medlemsnummer på PM, så sjekker jeg for deg. Okey, nice!! Nei, betalte ikke før mai, betalte i dag!! Men det ordner seg!
hagenisse Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Planer om å havne i sandfella i år også? Planlegger det vel ikke, men det skjer fort når man ikke kan kjøre bil gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå