Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på og styrer med dynamoen, og tok derfor av minusen på batteriet. Ved et uhell gikk luka i halvlås, og den vil selvfølgelig ikke opp igjen uten strøm. :(

Det er også soft-close på denne, hvis det har noe å si. Får ikke låst opp med nøkkelen. Prøvde også å sette strøm på + og - i motorrommet, uten at jeg fikk noen respons med fjernkontrollen av den grunn. Tips?

Skrevet

Er ingen ekspert på dette, men hjelper det ikkje å tilkople batteriet og låse opp og att hoveddørene? Har og lest her inne at nokre har tatt nøkkelen motsatt veg i låsen når batteriet var flatt. (var antagligt hoveddøra på e34)

Skrevet

Du kan koble til strøm inn via sigarett-tenneren.. Bruk en gammel mobilladder e.l. som du avisolerer ledningene på, og koble billadderen på + og - ledningene.. VIKTIG at du sjekker at pluss og minus blir rett.!!!!

Skrevet

Naf koblet til startkabler på min ved pluss merket og jordings mutteren i motorrommet funket som bare det.

Skrevet

Problemet er at batteriet ikke er tomt, men frakoblet (- er tatt av), så det virker ikke som det nytter å gi den strøm via +/- i motorrommet. Hva er logikken bak det?

Finnes det noen "nødåpner" innvendig? Har skipose, så en får jo alltids stukket noe inni der..

Skrevet

Hehe, eg tenkte ikkje på at batteriet var bak! Du kan ikkje legge ned baksetet? (sikkert ikkje sia du ikkje har gjort det, men må jo spørja) Skiluka er vel for liten til at noken klarer å krype inn der.

Skrevet

Sorry, jeg var nok litt kjapp der ja, kan desverre ikke bistå med det dilemmaet, lykke til!

Skrevet
Problemet er at batteriet ikke er tomt, men frakoblet (- er tatt av), så det virker ikke som det nytter å gi den strøm via +/- i motorrommet. Hva er logikken bak det?

Finnes det noen "nødåpner" innvendig? Har skipose, så en får jo alltids stukket noe inni der..

har e 39 og gjort akkurat det samme som deg. SKAL gå å koble på strøm via motorrommet. - er jo jord. om den klemma er på batteriet eller ikke gir du jo jord via startkabler fra motorrom og et enkelt batteri. ganske logisk d. bilen får jo strøm da. er jo et fett det om du kobler til fram eller bak

Skrevet

Ja. jeg trodde også det, men med billader på punktene i motorrommet er det fortsatt _helt_ dødt i bilen. Verken interiørlys eller tenning eller noe som helst. Forstår ikke helt hva som er greia..

Skrevet
Ja. jeg trodde også det, men med billader på punktene i motorrommet er det fortsatt _helt_ dødt i bilen. Verken interiørlys eller tenning eller noe som helst. Forstår ikke helt hva som er greia..

prøv med batteri og startkabler du. om du ikke har en jævli til lader da.

Skrevet

Jeg fikk opp bagasjen med frontstrøm når jeg var uten batteri bak..

Men; åpne dørene manuelt, sette på strøm og sette på tenninga? (pass på å isolere dyno pluss kabelen da :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...