Gå til innhold

Noen bilder av BMWene (M3/ E60) BEGGE SOLGT til fordel for.

Syvert
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, se der ja. Beklager. Jeg er i utganspunktet ikke keen å dra med meg en så dyr og ny bil ut på bane, men dersom det er mulighet for utstilling kan jeg alltids prøve å ta turen.. Jeg må se det an! :)

Ja ville tru at det blei bra lyd,men du burde ta ein tlf til motor tecnik :wink:

Ja det som har vore før på Rudskogen/Våler er at utstilling ikkje har blitt prioritert,er ikkje noe særlig aktiv på bane ettersom eg ikkje har råd,og er nok litt for redd for bilene,som du.for ein har jo ingen forsikring......

Og det har ikkje eg råd til.

Men gla nyheten er at i år skal det bli ein organisert utstilling :D

Så du må bare ta turen :wink: Den ser og kjempe flott ut så måndens bil ser du....Den hadde kledd eisenmann eksos :wink:

Så håper mange utstillere tar turen for ingenting er så moro å sjå spesielle/støkne bilbygg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Ja det er irriterende,men til gjengjeld er det bare heilt nydlige veier i Danmark etter min meining,stortrives på veien der. Motorveien er heller kjedlig da, ser det er 130 nå mange plasser,tror aldri eg har sett politi kontroll der nede og fleire suser forbi når ein ligger i 130,er det ikkje så strengt der tro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke helt fan av de baklyktene på e60'n, men ellers var den perfekt! :)

E36'n likte jeg ganske bra også, var ikke dette bilen til Rieger? Mener jeg har sett denne i et Riegerblad.. :roll:

E46 CSL erjo noe av det grommeste du kan få levert av BMW! :)

Nydelige bilder du har! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...