modus Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Hei.Noen her som vet om det finnes skvettlapper som passer e61 med m-pakke??
Fredrik Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Hei.Noen her som vet om det finnes skvettlapper som passer e61 med m-pakke?? Det finnes... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=44&hl=1
2000Touring Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Da er det jo bare plukke delenr fra http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=44&hl=1 og bestille hos din lokale BMW-forhandler.
Fredrik Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 norge? Det er mulig at skvettlappene må bestilles, men din lokale BMW delepusher skaffer alle deler til din BMW. Skvettlapper er av en eller annen grunn ikke spesielt populære i Norge, men bl.a i Sverige, Danmark og ikke minst i England er skvettlapper meget populære. Jeg har forøvrig selv skvettlapper rund baut...
2000Touring Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 norge? Det er mulig at skvettlappene må bestilles, men din lokale BMW delepusher skaffer alle deler til din BMW. Skvettlapper er av en eller annen grunn ikke spesielt populære i Norge, men bl.a i Sverige, Danmark og ikke minst i England er skvettlapper meget populære. Jeg har forøvrig selv skvettlapper rund baut... Det tror jeg er lurt gjort av deg. Man får tatt bedre vare på bilen på denne måten. Slipper all sand, grus og vann som blir slengt fra dekkene rett inn i karosseriet bak hjula.
modus Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 Takk skal dere ha Dama har en mil med grusveg til jobb...
2000Touring Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Takk skal dere ha Dama har en mil med grusveg til jobb... Da er det vel strengt tatt et must...
Fredrik Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Det tror jeg er lurt gjort av deg. Man får tatt bedre vare på bilen på denne måten. Slipper all sand, grus og vann som blir slengt fra dekkene rett inn i karosseriet bak hjula. Ja... det er godt mulig at man ikke er den tøffeste gutten i gaten med skvettlapper, men jeg tror også at skvettlappene beskytter den nedre delen av karosseriet på en god måte. Jeg har heller aldri hatt antydning til rust... f.eks under dørene foran... et sted som ofte er plaget av rust på E46. Bak er jeg mest opptatt av at sand og grus ikke blir kastet direkte opp over/bak det skjulte tilhengerfestet.
Gunnar Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 På Land Roveren har jeg satt skvettlapper kun foran. Det fungerer fint, og ser helt kurrant ut. Bak er ikke like stort problem - og det er bak de er mest synlige. 7ern får aldri skvettlapper...
Fredrik Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 På Land Roveren har jeg satt skvettlapper kun foran. Det fungerer fint, og ser helt kurrant ut. Bak er ikke like stort problem - og det er bak de er mest synlige.7ern får aldri skvettlapper... Hvis jeg ikke hadde brukt BMW´en i all slags vær 365 dager i året... 30-40000 Km årlig ville jeg nok heller ikke ha satt på skvettlapper. Vår BMW blir nå i en ekstrem grad brukt som pendlerbil og da teller både økonomien og preventivt vedlikehold.
nbnilsson Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 gs-bildeler har skvettlapper til e-61 med m pakke,var der å sjekket for en kompis for ei uke siden ca 500kr foran og 550kr bak
ingard Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Har skvettlapper virkelig noe å si? Bilen blir jo skitten alle andre plasser enn akkurat i starten av kanalen. Nei, fysj av meg.. Skvettlapper kan opelfører beholde
Lars89 Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Har skvettlapper virkelig noe å si? Bilen blir jo skitten alle andre plasser enn akkurat i starten av kanalen. Nei, fysj av meg.. Skvettlapper kan opelfører beholde Er vel mest for å forhindre steinsprut og dritt. Men ser ikke ut, så kjører uten
modus Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 ser verre ut viss lakken forsvinner bak forhjulene og bakhjulene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå