Larsinnj Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 Skjer da litt her om dagen og! Bilen står faktisk på egne "føtter", å har vært på første luftetur siden i fjor høst. Fikk ikke kjørt så langt, da jeg hadde veldig dårlig bremsekraft. Håper det er luft i systemet, å ikke en lekk sylinder eller noe slikt. Ellers så synes jeg den er for høy bak. Skal prøve å kjøre med den slik den er ei stund, og hvis den ikke siger så fjerner jeg den justeringsskruven. Da håper jeg at høyden blir bra. Ja, møkkete bil.. Nye nav, bremseskjold (som ble frisert litt for å få på bremsekalipter fra 7-serie ), og brekkbånd. Fått på front. Festene til det sideskjørtet er litt ute av kurs.. Er for høy bak enda! Begge framskjermer må også byttes. Bulkete og er ganske bra rustet helt nederst.. Ble grei størrelse på bremsene.
Larsinnj Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Skrevet Mai 11, 2012 Takk for det! Synes det er i overkant stuk på den som den ble nå. Må ned bak. Alternativet er opp i front, men det er uaktuelt. Vil heller enda litt ned i fronten og! Skal prøve uten justeringsskruene bak tenker jeg. Men først må jeg få til bremsene foran. Skal snu kalipterene, da de er montert opp ned, altså med lufteskruen ned. Rekner med at det i tillegg til at kalipterene har vært ubrukt en god stund gjør til at jeg ikke har bremsekraft.
Kristov Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Hva er oppsettet på understell og bremser foran/bak?
FTE Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Fet kjerre ja Fjern like godt justeringsskruene bak du. Forresten første gang jeg har sett M tech1 front på facelift
Larsinnj Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Skrevet Mai 11, 2012 Gøy å høre fra en som har en bil av ditt kaliber FTE! Bilen er en pre-face som det er byttet bakstykke og hjulbuer på. Skulle hatt et hekkskjørt så det står litt i stil til resten. Vært gøy å fått M-tech 1 til å passe. Er vel litt arbeid for å få det til å passe. Tenker skruven på fjæra blir fjernet ja. Hva er oppsettet på understell og bremser foran/bak? KW Variant 1 justerbart senkesett. Skiver fra E46 330d og kalipter fra E36 M3 foran. Skiver fra E30 M3 og modifisert kalipter fra E23 732i bak. Justerbare stabstag fra Ireland Engineering står på ønskelista!
BMW E30 325 Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 foresten, tror ikke sideskjørtene er for høy bake, men alt for lav bake, skal vel gå jevnt med den "profilen" på kanalen, så vidt jeg vet blir bra dette:)
Larsinnj Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 Er nokk som de skal bak ja. Har løsnet fra festene foran, så de henger litt. Ut å prøve å fikse bremsene på denne nå.
Larsinnj Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 Bytta om på kalipterene å fikk lufta litt til foran, så ble det bremser! Så jeg har vært ute å kjørt E30 for første gang siden i fjor høst, og det var GØY! Ser sånn passe lav ut hvis jeg parkerer på gresset!
Larsinnj Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Fikk hengt opp eksosen pluss at jeg fjerna justeringa på fjærene bak før jeg dro på jobb i går. Ble mye bedre! Den så veldig matt ut på bildet, men antar at duskregn og telefonkamera er skyldig i det. To av Hartgefelgene er til en kamerat å får seg nye dekk, så skal jeg prøve på dem tenker jeg. Tipper jeg må valse inn kanten verfall, da det subber nå på 8" med 205/40..
FTE Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Der har du mer riktig høyde ja Husker de felgene du har der godt, Hockenheim R var det alle ville ha på slutten av 90-tallet ( pluss Azev A ), og jeg synes de er dødsfete ennå. Har du bygget om baken selv?
Larsinnj Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Azev A, Borbet A og Brock B1 var vel allemannseie da ja. Visste ikke at disse var så populær da. Må innrømme at jeg gleder meg mer til OZ'ene står på jeg da. Tror ikke det går å kjøre med før jeg har fått valset buen litt da men.. Vi kan godt bytte i de felgene du har på din nå da vettu! Var ikke jeg som bytta bakende på bilen nei.
Larsinnj Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Da har jeg fått på OZ-hjulene! Å må vel bare si meg rimelig fornøyd med resultatet! Meeen blir å kjøre pick-up til jeg har fått valset bak. hvis jeg triller bortover veien går det bra, men straks jeg rører gassen er den nedi gummien med en gang. Men siden det går når jeg triller bortover veien, regner jeg med at det går seg til når jeg får lagt inn kanten i hjulbuen. Kalvbeint??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå