BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Legger ut et par bilder av ny-bilen. Har fått montert på 19" M6 hjul 235 foran og 265 bak... Vet ikke helt hva mer jeg skal gjøre med bilen for å gjøre den finere. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 For å få bilen finere? Lim fast et OPEL merke i grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Hehe, den var god:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 montere øyelokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Keep it the way it is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Litt senk skader aldri utseende.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 montere øyelokk? Er litt usikker på øyelokk... Må studere noen bilder av hvordan det blir seende ut... Tenker litt på senking men synes egentlig den er lav nok bak men kunne kanskje vært litt lavere foran. Og så kunne jeg ha tenkt meg m-sport frontfanger... Og xenon i kurvelysene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Litt senk skader aldri utseende.... Hehe, sant nok det... Noen som vet hva et senkesett koster og som kan anbefale merke og forhandler...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Senk og nye hjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Tror jeg har møtt deg, ligner i hvertfall noe vannvittig på den bilen. Rundt Stabæk/Høvik, kan det stemme? Nice ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Bare jeg som synes den var finfin slik den var altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Tror jeg har møtt deg, ligner i hvertfall noe vannvittig på den bilen. Rundt Stabæk/Høvik, kan det stemme? Nice ride Det kan stemme bra ja:-) Bor i det området:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Senk og nye hjul.. Nye hjul??? Har jo nettopp kjøpt nye hjul jo:-) Bytta ut de originale 17" felgene. Tenkte å bruke de på vinterdekkene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Tror jeg har møtt deg, ligner i hvertfall noe vannvittig på den bilen. Rundt Stabæk/Høvik, kan det stemme? Nice ride Det kan stemme bra ja:-) Bor i det området:-) Okey! Jobber der om dagen, møter ekstremt mange fine BMW'er der, spesielt X5'er ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Tror jeg har møtt deg, ligner i hvertfall noe vannvittig på den bilen. Rundt Stabæk/Høvik, kan det stemme? Nice ride Det kan stemme bra ja:-) Bor i det området:-) Okey! Jobber der om dagen, møter ekstremt mange fine BMW'er der, spesielt X5'er ! Åkei, kjærringa pendler til oslo hver dag med den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå