Gunnar Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Gratulerer. Men du trenger ikke tømme tanken for å måle forbruk. Fyll den til pumpa stopper, null triptelleren, kjør 20-30-40 mil, fyll opp tanken igjen, og da har du da brukt like mange liter som du nå har fyllt på de x antall milene du har kjørt. Der har du riktig forbruk.
Ad|oS Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Gratulerer med sprek bil, endelig Må være litt frustrerende å style opp biler for så å selge dem videre med en gang slik at man ikke får nyte dem selv, men som man sier: "Alt er til salgs til rett pris" Regner med denne blir minst like bra som de du har hatt tidligere
ChrZZ Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Gratulerer med sprek bil, endelig Må være litt frustrerende å style opp biler for så å selge dem videre med en gang slik at man ikke får nyte dem selv, men som man sier: "Alt er til salgs til rett pris" Regner med denne blir minst like bra som de du har hatt tidligere Takker takker! på tide med større motor ja. Denne gang skal jeg ihvertfall IKKE la den trekke meg ned når alt er ferdig Våler og Rudskogen får vi aldri lurt ChrZZ med på Bodde ikke dama di på sørlandet eller.no da? Hun bodde ja. Vi skal flytte sammen til Mjøndalen nu gitt Gratulerer. Men du trenger ikke tømme tanken for å måle forbruk. Fyll den til pumpa stopper, null triptelleren, kjør 20-30-40 mil, fyll opp tanken igjen, og da har du da brukt like mange liter som du nå har fyllt på de x antall milene du har kjørt. Der har du riktig forbruk. Thanks Hmm.... ja, da får jeg nesten prøve og teste litt da, siden folk mener at den sluker drivstoff Av utstyr på bilen, så er den egentlig "nesten" full. Ja, det er en del mer som man kan ha, men allikvel: - fullt automatisk klima (den med automatisk omluft) - elektrisk rullgardin bak - 4x el-vinduer - fullt grått skinn (den mørke versjonen) - automatisk nedblendbart innvendig speil - liten (minste) navigasjonen - xenon - 60/40 nedfellbare bakseter - cruisecontroll med rattkontroller - kjørecomputer - ryggesensor Sååå... siden jeg har den lille navi'n, så må jeg kjøpe meg en iPod-adapter fort som F. Kan da ikke kjøre rundt og høre på RADIO hele tiden?
hagenisse Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Kan da ikke kjøre rundt og høre på RADIO hele tiden? Det har jeg gjort i mange år!
ChrZZ Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Kan da ikke kjøre rundt og høre på RADIO hele tiden? Det har jeg gjort i mange år! Men du er jo sær! Hilsen en som gleder seg til høstharvingen
caaatooo Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Gratulerer med ny bil, ChrZZ! Denne ser ut til å være en gromvogn, og jeg bare antar at du med tid og stunder (og såklart økonomi?) blir å gjøre denne minst like fin som den forrige E46'en din Til helga får jeg sannsynligvis tatt en titt på gammelbilen din, det gleder jeg meg virkelig til
///Mysild Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 har du solgt den andre!? wtf... jaja... forventer at denne blir like bra!
verticalescape Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Har sett denne bilen når den var her oppe, og den er virkelig pen
Larslol Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Strøken Traktor du har fått deg Christian Gratulerer
[space] Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 60/40 nedfellbare bakseter Dette er vel det jeg har savnet flest ganger. Skiposen er jo 0 verdt...
Fredrik Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 ":3rqjbfuh]60/40 nedfellbare bakseter Dette er vel det jeg har savnet flest ganger. Skiposen er jo 0 verdt... Det er bare å kjøpe en Touring først som sist... ChrZZ: Bare så det er nevnt... jeg håper ikke at jeg med den nevnte presiseringen av dieselforbruket ga et inntrykk av at jeg ikke ønsket å gratulere deg med grombilen din... det var i evt. ikke meningen. Den er naturligvis grisefin, men den er dessverre ikke helt så snill på dieseloljen som man umiddelbart skulle tro. Poenget er å sammenligne den mot biler som har nogenlunde tilsvarende effekt som f.eks E46 328i eller E46 330i... og i denne sammenhengen er den svært økonomisk... også når man grisekjører...
[space] Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 ":3mqd26ar]60/40 nedfellbare bakseter Dette er vel det jeg har savnet flest ganger. Skiposen er jo 0 verdt... Det er bare å kjøpe en Touring først som sist... Must ...resist... touring! Not ....that.... old!
Fredrik Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 ":1rg6tzgm]Must ...resist... touring! Not ....that.... old! Pøh... snakk for deg selv... det blir du fort nok... ... Neida... jeg ser absolut poenget ditt, men da må du også klare deg med en mindre praktisk bil. Etter noen år med en Touring bytter jeg ikke uten videre tilbake til en sedan, men er man uten barn eller en FTK som planlegger barn i nær fremtid er det bare å gjøre som ChrZZ. Eller man kan gjøre som Gunnar... kjøpe et hangarskip av en BMW...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå