Gå til innhold

728 "ALPINA" nye 20" alpina felger side 20


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp. er en kammerat som kom opp i verkstedet 1 time etter de var på plass. han så det ikke :S og han kjører bmw og er inntresert i bmw. hehe

Enten er det meg du sikter til eller patrick, men til mitt forsvar så var jeg så gira på å få fiksa abs-føleren at jeg ikke tenkte på noe annet :) Så jo bilen din stod der, men "kasta" liksom blikket bare på den.

Hadde lagt merke til den om det var dag, og jeg ikke hadde stressa.

Men sant det som de sier, for min del, hadde det stått en 5'er der, så hadde jeg lagt merke til det tvert :D

Uansett, så ble det bra med nye baklykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra lyktene blir godt mottatt :D

"saltkjelen"

ikke kommet lenger med setene.

har fått bryter panelet. så tenkte å komme inn i 740`n og sjekke hvem kontakt som passer så jeg kan finne delenr til deg. men tørr ikke gå inn der nå.

for det første så er 740`n en stor snøball nå. ser ikke bilen nesten. og den står under hushjørnet med 50 istapper på ca 1 meter i lengde. og henger en jævlig snøfond over kanten. nå som det er mild vær vil jeg ikke være i nårheten der. får jeg det i hue så tar jeg nok kvelden forgodt.

"BimmerE46"

det var patrick jeg mente ja. han så det ikke med en gang etter jeg skrudde de på for å vise han heller. han måtte se 2 ganger. og han viste de vat byttet også. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk så heldig å få tilsendt kontakten og avklippet ledningsnett fra MorganGS og den passer til bryterpanelet, så for min del gjenstår det vel egentlig bare å strekke ledninger og montere.. Forøvrig må jeg jo tilføye at 7'ern har blitt virkelig lekker. Vel gjennomført.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Det var jo bra. Mangler bare koblingsskjema jeg. Så kan jeg egentlig sette igang. Men jeg er ikke reser på elektronikk. Så lurer på å Få noen som kan til å gjøre det for meg.

Takk for tilbakemelding om bilen. Begynner å bli fornøyd selv også. Gjenstår litt før den er helt ferdig da. Hviss den noengang blr ferdig. Dukker jo alltid opp noe nytt å gjøre med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Det var jo bra. Mangler bare koblingsskjema jeg. Så kan jeg egentlig sette igang. Men jeg er ikke reser på elektronikk. Så lurer på å Få noen som kan til å gjøre det for meg.

Takk for tilbakemelding om bilen. Begynner å bli fornøyd selv også. Gjenstår litt før den er helt ferdig da. Hviss den noengang blr ferdig. Dukker jo alltid opp noe nytt å gjøre med den.

ja rart med det der, alltid noe man kan bruke penger på.

jeg er også tilhenger av e38 og synes de bilene er skamrå, og din ser veldig bra ut.

fra bildene av pakken fra koed, ikke soting i bakruta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Det var jo bra. Mangler bare koblingsskjema jeg. Så kan jeg egentlig sette igang. Men jeg er ikke reser på elektronikk. Så lurer på å Få noen som kan til å gjøre det for meg.

Takk for tilbakemelding om bilen. Begynner å bli fornøyd selv også. Gjenstår litt før den er helt ferdig da. Hviss den noengang blr ferdig. Dukker jo alltid opp noe nytt å gjøre med den.

Jeg har lagd meg komplette koblingsskjemaer. Kan sende over disse når jeg får somlet meg til å koble.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært fint om jeg kunne fått skjema å Følge ja.

Ruta bak er ikke sota. Vil se ut når jeg rygger.

Har gardin bak så blir ganske mørkt der også.

Og har sota selv. Bakruter er et helvete. Så har ikke prøvd engang. Er under vurdering når d blir varmt ute igjen.

Er på jakt etter alpina classic 20" men kjøper ikke nye til 40 tusen. Og har ikke funnet noen brukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært fint om jeg kunne fått skjema å Følge ja.

Ruta bak er ikke sota. Vil se ut når jeg rygger.

Har gardin bak så blir ganske mørkt der også.

Og har sota selv. Bakruter er et helvete. Så har ikke prøvd engang. Er under vurdering når d blir varmt ute igjen.

Er på jakt etter alpina classic 20" men kjøper ikke nye til 40 tusen. Og har ikke funnet noen brukte.

Trodde du hade rygge kamera :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...